Poetsdoekje Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Ik heb een WesternDigital externe harde schijf en die wil maar moeilijk ontwaken, 9 van de 10 keer is hij niet toenaderbaar. Het betreft een WD Elements model wd5000E035. Heeft iemand hier ervaring mee? of een oplossing voor? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Bij WD is een tooltje op te halen om de Wake-Up tijden aan te passen of zelfs geheel uit te schakelen. Onduidelijk is of je hem hier aan een PC of satellietontvanger hebt aangesloten.. Ik gebruik al meer als een jaar de WD MyHome met een 500Gb schijf.. Deze heeft me nog nooit in de steek gelaten...
Poetsdoekje Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Geplaatst: 6 april 2011 Origineel bericht van: Mimisiku Bij WD is een tooltje op te halen om de Wake-Up tijden aan te passen of zelfs geheel uit te schakelen. Onduidelijk is of je hem hier aan een PC of satellietontvanger hebt aangesloten.. Ik gebruik al meer als een jaar de WD MyHome met een 500Gb schijf.. Deze heeft me nog nooit in de steek gelaten... Oeps effe vergeten te vertellen, de HD hangt aan mijn PC, weet je ook zo hoe dat tooltje heet? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Ik heb een WesternDigital externe harde schijf en die wil maar moeilijk ontwaken, 9 van de 10 keer is hij niet toenaderbaar. Het betreft een WD Elements model wd5000E035. Heeft iemand hier ervaring mee? of een oplossing voor? Niemand een idee?? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
winwiz Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Het kostte 5 klikken om bij WD dit tooltje te vinden... http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=304&lang=en Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: winwiz Het kostte 5 klikken om bij WD dit tooltje te vinden...http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=304&lang=en Dank je winwiz voor je tip, maar die had ik al gezien en ook al geinstalleerd. Maar werkt niet omdat het niet geschikt is voor Vista en W7. Iemand een andere tip? Bij voorbaat dank En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: winwiz Het kostte 5 klikken om bij WD dit tooltje te vinden...http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=304&lang=en Dank je winwiz voor je tip, maar die had ik al gezien en ook al geinstalleerd. Maar werkt niet omdat het niet geschikt is voor Vista en W7. Iemand een andere tip? Bij voorbaat dank Misschien toch nog iemand een tip voor mij? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen