Ga naar inhoud


Uitbreiding Digitenne met bonuszenders


Gast DX'r

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nickelodeon verdwijnt en komt terug als bonuszender.

Wat moet ik daarbij voorstellen ?

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Nickelodeon verdwijnt en komt terug als bonuszender.
Wat moet ik daarbij voorstellen ?

ik heb ook geen flauw idee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra betalen natuurlijk!

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem ook aan dat daarmee gratis voor digitenne abbonees wordt bedoeld smile.

 

Aangezien die bonus zenders niet in alle gebieden voorkomen, zullen die op de 'oude' dvb-h frequenties worden uitgezonden?

 

Waardoor ze niet/met moeite dezelfde dekking kunnen hebben, en verwachten dat ze pas in 2012 landelijk te zien zullen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn die BBC radio zenders. Misschien komen de Vlaamse VRT radio zenders er ook nog bij. Dat kost toch niet zoveel ruimte meer in de transponder-mix? Dan ook nog de twee Duitsers erbij (ARD en ZDF), dan kan de kabel echt de deur uit. Die 50 euro cent per maand meer, dat moet bruintje toch kunnen trekken. Het gemekker hierover begrijp ik niet.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt dat op deze frequentie nog twee plekken vrij zijn... Voor hetzelfde geld heeft dit kabel lagere vermogens of zo iets en kunnen er door andere transponder parameters maar 4 zenders op.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er mij niet om wat er allemaal via de satelliet en via de grensstreek (Nijmegen) ontvangen kan worden maar wat een alternatief Digitenne kan bieden voor de gewone doorsnee TV-consument (wonende in de Randstad?).

Dat is nog niet m.i. concurrerend genoeg met b.v. de kabel.

 

Dat zal het ook wel nooit worden want de ruimte voor Digitenne is beperkt.

 

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Dat is nog niet m.i. concurrerend genoeg met b.v. de kabel.
Dat zal het ook wel nooit worden want de ruimte voor Digitenne is beperkt.

Als je ziet wat Digitenne gestegen is de afgelopen jaren. Ook al zit de rem er nu op en de kabelaars absoluut gezien abonnees aan het verliezen zijn.... dan zie je dus dat er genoeg TV kijkers tevreden zijn met de kwaliteit en het beperkte aanbod van Digitenne. Niet iedereeen wilt perse allerlij duur betaalde zenders en HDTV.... Dus Digitenne is wel degelijk concurerent!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Littlesat. Ja ik ben het wel met je eens. Wat ik bedoelde is dat het natuurlijk altijd beter kan. Overigens hoop ik nog steeds dat VRT radio er ook bij komt. Daar moet toch voldoende ruimte voor zijn.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...