Han Il Asco Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Origineel bericht van: Jassy Daar zit reclame op voor interactieve TV van KPN. En waarom is die zender gecodeerd ?
EdjeKroketje Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Origineel bericht van: happysat Ah bedankt Jassy, ik dacht al dat ze een beetje te enthousiast een engelse zender teveel erbij hadden geprikt Ik krijg er geen ecm's op dat promo kanaal. Geen KPN klant zeker?
guppje29 Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Alleen de beeld verhouding bij Slam TV staat op 16:9 en moet op 3:4 zijn. Hoop dat Slam TV snel overgaat op 16:9 DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast DX'r Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 BBC one and BBC two staan niet netjes op volgorde vreemd genoeg, 1 staat op 14 en 2 op 19. wordt nog rechtgezet neem ik aan
Jan1962 Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Even opnieuw scannen en ze staan goed! DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Ou-Tannu Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 idd ik heb hier ook gewoon een nieuwe scan gedaan... oude lijst updaten ging niet lekker.. Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
EdjeKroketje Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Voordat je gaat scannen moet je altijd eerst fabrieksinstellingen herstellen, anders kans op een rommeltje.
EdjeKroketje Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Origineel bericht van: happysat Jawel de rest werkt nee jij hebt Digitenne niet via KPN geef nou maar toe Anders had je wel beeld op de iTV promo.
zonnig Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 TV van Philips heeft de kanalen automatisch aangepast/geupdate, prima. Ondertiteling op Itv geeft slechte kwaliteit, maar misschien ligt het aan de uitzending. Verder alles goed. Op een los kastje (Samsung) moest ik 2 keer scannen (geen fabrieksinstellingen gedaan, maar opnieuw naar kanalen laten zoeken). Eerste keer kreeg ik de bonuskanalen niet te zien, na een re-scan alle kanalen prima gevonden. AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Ou-Tannu Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 hmm samsung bakje moet ik ook nog laten herscannen vanacht maar daar kom ik straks pas bij in de buurt Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast DX'r Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Origineel bericht van: EdjeKroketje Voordat je gaat scannen moet je altijd eerst fabrieksinstellingen herstellen, anders kans op een rommeltje. Ja dat was het; nu staat het goed
wortellica Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Bedankt voor de tip werkt nu top Origineel bericht van: EdjeKroketje Voordat je gaat scannen moet je altijd eerst fabrieksinstellingen herstellen, anders kans op een rommeltje.
Hageneis Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Origineel bericht van: EdjeKroketje Voordat je gaat scannen moet je altijd eerst fabrieksinstellingen herstellen, anders kans op een rommeltje. Bij Topfields jammer genoeg wel (bij de PVR ben je dan ook meteen je ingeplande timerinstellingen kwijt!). Bij de (oude) Samsungs heb je tenminste nog de keuze om alleen de zenders te wissen. Helaas toch weer wat zaken in de firmware waar niet goed is over nagedacht.... Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Devrim Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Hoe werkt iTV bij Digitenne? Bij IPTV kan ik het nog wel begrijpen maar bij DVB-T heb je nogal weinig bandbreedte...(En hoe komen ze opeens aan de ruimte voor al die nieuwe kanalen? Gewoon kwaliteit nog meer omlaag of zijn er kanalen weg gegaan??) -edit- Ah lol zie het al, gaat via de originele ontvanger via internet lol :\ Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
EdjeKroketje Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Origineel bericht van: Devrim Hoe werkt iTV bij Digitenne? Bij IPTV kan ik het nog wel begrijpen maar bij DVB-T heb je nogal weinig bandbreedte...(En hoe komen ze opeens aan de ruimte voor al die nieuwe kanalen? Gewoon kwaliteit nog meer omlaag of zijn er kanalen weg gegaan??) -edit- Ah lol zie het al, gaat via de originele ontvanger via internet lol :\ KPN heeft de DVB-H zenders uitgezet en nu ingezet voor Digitenne.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen