vGnp Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch ge-eikt en alles? Dat moet je zelf doen he. Zit nu op groepjes van 10 schoten op 100m met de doorsnee van zeg maar een 2 euro muntstuk. De bedoeling is dat ik dat kunstje ga herhalen maar dan op de nieuwe 300m baan van de KNSA in Emmen die binnenkort opengaat. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch let wel dat is een officieel beroep, zoek maar eens op job + huurmoordenaar stond er versteld van en dacht het is echt iets voor mij Het is een beetje rustig in die branche momenteel... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
grunnsat Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: grunnsat Is dit iets?Kinesis lens tas Heel mooi, maar: $176.00 vGnp Ja, maar de scope die je laat zien kost $3.771, dan kan die $176 nooit een probleem zijn toch?
vGnp Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: grunnsat Ja, maar de scope die je laat zien kost $3.771, dan kan die $176 nooit een probleem zijn toch? Nou, dat is een kwestie van prioriteiten stellen. Met een duurdere koffer haal ik geen betere resultaten, met een kwaliteitskijker wel. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Tonskidutch let wel dat is een officieel beroep, zoek maar eens op job + huurmoordenaar stond er versteld van en dacht het is echt iets voor mij Het is een beetje rustig in die branche momenteel... vGnp kijk deze... Pabadam Yonderboi
grunnsat Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: grunnsat Ja, maar de scope die je laat zien kost $3.771, dan kan die $176 nooit een probleem zijn toch? Nou, dat is een kwestie van prioriteiten stellen. Met een duurdere koffer haal ik geen betere resultaten, met een kwaliteitskijker wel. vGnp Je kunt nog $43 van de prijs afhalen omdat je een tas niet nodig hebt. Andere tassen of koffers voor lenzen, en van deze lengte, kosten minstens hetzelfde of veel meer. Het probleem zit hem in de lengte, er zijn maar een paar fabrikanten die daar iets voor leveren.
hemertje Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 zie je PM DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
vGnp Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Geplaatst: 12 april 2011 Nog een aanvullende vraag. Er wordt gesproken over zachtschuim en hardschuim. Zachtschuim ken ik wel, dat is b.v. "noppen" schuim, zoals ook voor geluidsisolatie. Maar hoe hard is dat hardschuim eigenlijk? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 hard, het ligt aan de vorm en het gewicht van het te transporteren onderdeel of er bij zware stoten een gelijkmatige druk en dus vervorming van het schuim optreedt een rechthoekig kassie (zoals een av-receiver) is voor die klappen (af fabriek) in hardschuim verpakt < zwaar transport schip, kraan, vrachtauto, die lader en losser die het niet z'n eigendom betreft een "vorm" en zwaartepunt divers object, zoals objectieven worden meestal in zachte schuim vullingen vervoerd < vervoeren de eigenaar die zorgzaam omgaat met z'n spul als het ingesteld is. ciao Pabadam Yonderboi
vGnp Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Geplaatst: 13 april 2011 Ik heb inmiddels onderdelen besteld voor een flightcase, model koffer, 60x20x20cm. Ik moet dan zelf nog wel wat boren, zagen en popnagelen maar krijg dan precies wat ik wil. Iedereen bedankt voor het meedenken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen