Ga naar inhoud

Kan het geluid in Open Pli gelijk getroken worden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet dat er een Auto volume control bestaat maar in mijn ogen werkt die niet naar behoren bij mij.Als ik op RTL4 luister of ik schakel ergens anders naar dan is soms het verschil zo groot dat bij de ene zender de volume knop op bijna maximum moet en bij de ander explodeerd bijna de speakers zo hard gaat het. is er geen oplossing dat de Pli Software Alle zenders in 1x gelijk trekt/ nu moet bij elke zender afzonderlijk harder of zachter zetten en op oke drukken om dat te onthouden.Wat bij zenderlijst wissel of aanpassing weer veloren gaat.

Geplaatst:

Tip: Zet het geluid op je box vol open en regel het volume via je TV... De volume knoppen van je dreambox afstandbediening zijn om te leiden naar die van de TV. De dreambox kan nu eenmaal van niet van AC3 audio kanalen (als ze niet op downmix staan) het volume regelen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Oke ik heb zowel AC3 als DTS downmix aanstaan. Maar bij mij is een speakerset op de box aangesloten is ook handig als ik radio luister of internetradio dan kan de TV uit blijven vandaar ik eigenlijk deze vraag stelde.+ dat het geluid velemalen beter klingt dan uit de oordopjes die in een HD Flatschreen zijn gebouwd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Boerenjong
Het is overigens wel apart dat zich dit probleem alleen voordoet bij de PLI images

Onzin opmerking, ligt aan CDS en niet aan welke image dan ook.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Daar is een plugin voor.

Welke dan? Vindt alleen eentje waarbij je de zenders apart een volume kan toewijzen, geen volumecontrol oid.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Welke dan? Vindt alleen eentje waarbij je de zenders apart een volume kan toewijzen, ...

Als dat niet is wat je bedoelde, leg dan eens uit wat je wel wil?
Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Daar is een plugin voor.

Klopt Milo maar daar heb ik dus problemen mee ik moet bij elk kanaal de volume harder of zachter zetten. als b.v.b op Ned2 het volume omhoog moet en ik schakel over naar SBS6 dan knalt het uit de speakers zet ik het zachter en druk dan op oke dan blijft dat volume laag maar owee als er iemand aan het spelen is geweest dan licht alles overhoop. m.a.w je blijft aan het inregelen.Er zou gewoon een limiet moeten zijn van de zender die het zwakst is in geluid dat alle andere zenders ook op dat niveau ingesteld word,dan kun je met gerust hard de volume wat hoger zetten zonder dat je hoeft te schrikken.
Geplaatst:

Ik weet niet precies hoe je de volumeknoppen op de ab kunt omzetten naar die van je tv(tenzij multi ab) maar als je de autovolumeplugin zo afsteld per zender dat het goed is ,je dan alleen op de een of andere manier de volume van de tv nog maar gebruikt,zoals Littlesat zegt.

Ik wordt er zelf ook gek van ja ,vooral sbs

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen