Harley Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Harley Welke dan? Vindt alleen eentje waarbij je de zenders apart een volume kan toewijzen, ... Als dat niet is wat je bedoelde, leg dan eens uit wat je wel wil? Zie reactie van Loui (K), is precies wat ik bedoel. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast MiLo Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Ik snap nog steeds niet goed wat er nou ontbreekt. In het geval van SBS6 en NL2 stel je dan die plugin toch een keer in dat SBS6 op de helft staat van NL2. Als je dat eenmaal gedaan hebt voor je favoriete zenders laat je die instellingen toch zo staan en gebruik je verderde gewone volumecontrol. Vol-automatisch is technisch niet haalbaar, dan moet de fabrikant de drivers zo maken dat de PCM audio stream beschikbaar komt, of anders minstens een volume indicatie waarde.
Littlesat Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Citaat: Bij PLI is dit gewoon een probleem. Draai ook andere images. Daar geen probleem En welke images dan??? Echt niet! Ook de Philips boxjes hebben er last van. En ook in PLi gaat dezelfde plugin die in andere images ook werkt. Maar dat is de oplossing niet. CDS moet het (laten) fixen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Geplaatst: 11 april 2011 Origineel bericht van: Meega1 Ik weet niet precies hoe je de volumeknoppen op de ab kunt omzetten naar die van je tv(tenzij multi ab) maar als je de autovolumeplugin zo afsteld per zender dat het goed is ,je dan alleen op de een of andere manier de volume van de tv nog maar gebruikt,zoals Littlesat zegt. Ik wordt er zelf ook gek van ja ,vooral sbs Ik gebruik de ab van de tv niet ik heb een cinemaset aangesloten op de box dus gebruik ik de volume regeling van de box
Littlesat Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Citaat: dus gebruik ik de volume regeling van de box Die werkt alleen als de downmix aan staat... dus de 'rechttrek' plugin kan niet werken als AC3 kanalen digitaal worden doorgegeven, daar deze plugin feitelijk het volume regelt van een normaal stereo (bij AC3 dus alleen gedownmixt) audio kanaal... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
egypt Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Citaat: Origineel bericht van: Harley Welke dan? Vindt alleen eentje waarbij je de zenders apart een volume kan toewijzen, ... Je kunt die plugin wel zo instellen dat hij van elke zender gewoon de laatst gebruikte volume onthoud. Is voor elke Enigma 2 Box beschikbaarVolumeregeling
Loui (K) Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Geplaatst: 11 april 2011 Origineel bericht van: egypt Citaat: Origineel bericht van: Harley Welke dan? Vindt alleen eentje waarbij je de zenders apart een volume kan toewijzen, ... Je kunt die plugin wel zo instellen dat hij van elke zender gewoon de laatst gebruikte volume onthoud. Is voor elke Enigma 2 Box beschikbaarVolumeregeling Ja hier gaat het dus om deze werkt niet zoals waar het voor bedoeld is.
egypt Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Hier met een PeterPan Image in de Multiboot werkt die anders prima. Gewoon instellen als afbeelding en bevestigen met Ok , meer is niet nodig
Harley Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Origineel bericht van: egypt Hier met een PeterPan Image in de Multiboot werkt die anders prima. Gewoon instellen als afbeelding en bevestigen met Ok , meer is niet nodig Is dezelfde, past alleen geluid per zender aan. Onbruikbaar dus. VU+ Duo2 - PrismCube
arie kanarie Geplaatst: 19 november 2011 Geplaatst: 19 november 2011 Wat mij opvalt, sinds de update naar de open-pli 2.1, de plugin Automaticvolumeadjust niet meer 'lijkt' te werken op mijn dm500HD. Heeft iemand gelijke ervaringen of misschien belangrijker, hoe heb jij de Automaticvolumeadjust ingesteld? grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Loui (K) Geplaatst: 19 november 2011 Auteur Geplaatst: 19 november 2011 Bij mij werkt hij al een poos niet naar mijn zin, dus zou best eens kunnen wat jij zegt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen