Blackadder Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Hallo ik heb een DM7025 die niks meer doet. Als ik serieel wil flashen dat wordt de 7025 niet gezien. De kabel is goed want de DM500 kan ik wel flashen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Misschien is de voeding te zwak? Ik heb er overigens geen kaas van gegeten hoe zo'n voeding door te meten. Maar misschien heeft iemand dit probleem ook al eens gehad. Alvast bedankt! I have a cunning plan !
Blackadder Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Hallo, dat klopt ja. Ik heb een paar versies geprobeerd, maar hij ziet de box niet. I have a cunning plan !
Korsman035 Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Toevallig heb ik ook hetzelfde probleem. Sinds 2 dagen doet hij helemaal niks meer. Ook de harde schijf hoor ik niet meer draaien dus ik ben bang dat het (in mijn geval iig) de voeding is... Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
wortellica Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Hier ook een paar weken terug hetzelfde probleem, voeding vervangen en hij werkt weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen