plex Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Hallo, Misschien een domme vraag maar hoe vervang je bij pgi 0.9 de oscam door een nieuwe versie. Is dit gewoon eroverheen zetten en dan de entitlements goedzetten? Ik werk nu nog met de oscam versie 0.99 build 2967. Heeft iemand de nieuwste goede versie? gr Plex
plex Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Hallo cemeli, ik heb daar weer op geantwoord. gr Plex
plex Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Hallo cemeli, killall -9 oscam lijkt niet te werken. Geeft als melding "no process killed". Wat gaat hier niet goed? Alles in webif ,telnet ingevoerd. Ps het is zeer verwarrend de goede oscam versie te vinden. Ik zoek naar de sh4 versie. gr Plex
Gast arvy Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 je moet de -9 weglaten dus gewoon 'killall oscam' dat is genoeg.
cemeli Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Bij een andere board toen die tijd zeiden ze dat ik zo moest doen.ik heb geen probleem mee, het staat wel dat ie niet gekild is maar overschrijven doet ie toch Die link dat ik je gestuurd heb(ik weet niet of ik em hier kan plaatsen) Ji moet de sh4 afdeling hebben en als je daaarinbent de laatste bladzijden
cemeli Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 ff een vraag arvy mag je hier een link plaatsen ?
plex Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Bedankt voor de info. Ga ik proberen. Alleen de versie "oscam-svn-4951-sh4-amino.tar.gz" moet je deze niet eerst untarren of doe je dat in de box zelf. Ps welke comando's gebruik je daarvoor? Ik ben geen echte linux crack. gr pLEX
Gast arvy Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: cemeli ff een vraag arvy mag je hier een link plaatsen ? Moet je niet aan mij vragen, maar aan een moderator ik ben ook maar een normale gebruiker
cemeli Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Bedankt voor de info. Ga ik proberen. Alleen de versie "oscam-svn-4951-sh4-amino.tar.gz" moet je deze niet eerst untarren of doe je dat in de box zelf. Ps welke comando's gebruik je daarvoor? Ik ben geen echte linux crack. gr pLEX hoeft niet, doe ik ook niet gewoon hier uitpakken met winrar en dan oscam killen en uploaden maar
plex Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Het werkt, de nieuwe versie draait.Nu nog naar de config kijken. Bedankt voor de hulp. gr Plex
GeKKeKaT Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Zou deze oplossing ook graag willen hebben, misschien is deze versie nog stabieler. Kan je mij het linkje PMen?
plex Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Geplaatst: 14 april 2011 Hallo GeKKeKat, De boven genoemde oscam versie erin zetten. Dit werkt op zich goed allen heb ik nu het probleem dat oscam niet automatisch start. Ik hoop dit nog opgelost te krijgen. gr Plex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen