Ga naar inhoud

Casema Digitale tv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Sinds kort hebebn ze hier van casema digitale tv.<BR>heeft iemand al eens met deze codering gespeeld?<BR>wet iemand welk systeem ze gebruiken?<P>scanny

Geplaatst:

Heb dezelfde decoder hier enige maanden gratis in huis gehad vorige week maar teruggestuurd. <BR>Heb in april eens een oproep geplaatst of er mensen waren die iets meer wisten van deze decoder een paar berichtjes gehad van personen die ook geintreseerd waren in de mogelijkheden helaas tot op de dag van vandaag weet ik nog niets.<BR>Was overigens wel een kl**te systeem, slecht geluid en beeldkwaliteit, lange schakeltijden tussen de diverse netten wat dat betreft is me hummie een stuk beter

Geplaatst:

Ja was benieuwd heb hem hier ook staan staat in de kast heb nu ook schotel veel beter alleen als het regent dan wat minder met schotel.

Geplaatst:

Ik weet niet wat Casema tegenwoordig voor box heeft, maar die van een jaartje geleden had gewoon een smartcard in de gleuf. op de onderzijde van de kaart stond dat het een viaccess kaartje was. omdat er (bij mijn weten) geen tools voor viaccess kaartjes public zijn heb ik er helaas nooit mee kunnen experimenteren. Mocht er in de huidige box een kaart zitten, probeer er eens een viaccess goldkaartje in. wordt de kaart geaccepteerd, dan weet je al wat meer.<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

• Moderator
Geplaatst:

de box is een sagem icd 4000<BR>je kan de kaart uitlezen met het proggie viaccess0_20.hiermee krijg de het shared,unique adress,atr te zien en de provider.<BR>met het programma serial kreeg ik te zien dat het een ABSAT kaart zou zijn,maar deze kaart is wel anders.ook heb ik geprobeerd om te loggen,maar met gewone proggies lukt dit niet omdat ik niet weet hoe aan het prov.id te komen.idee-en?heb wel de data tussen kaart en box "gelogt" met comlite 32.alleen heb verschillende data op verschillende instellingen.op google heb ik gelezen dat het systeem wel gekraakt is.alle info is welkom....

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Het systeem zal best te kraken zijn. Het nadeel is alleen dat er veel minder mensen zijn die daaraan willen werken, in vergelijking met de pan-Europese steun voor het decoderen van Seca, Irdeto, en Viacess!

• Moderator
Geplaatst:

vertel mij wat,ben al een tijdje aan het proberen en bijna niemand (behalve toxicQ)wilt eraan gaan.<BR>@toxicQ <BR>ben nog steeds iets van bruikbare data aan het proberen te loggen..tzt stuur ik je de gegevens(moet je wel iets aan hebben,ik probeer je geen rommel te sturen)

Geplaatst:

@Matchless:<BR>Wat is het nut hiervan behalve puur hobbyisme? Is het aanbod van Casema zo interessant dan?

Geplaatst:

Het aanbod van Casema is erg beperkt.<BR>Met je schotel pluk je veel meer uit de lucht. Alleen de regionale zender AT5 en BBC1+2 mis ik nog op me schotel, heb begrepen dat voor het eind van het jaar de mediawet is aangepast en we van de overheid ook de regionale omroepen via onze schotel mogen ontvangen

• Moderator
Geplaatst:

@bigfoot<BR>nee het aanbod is kl*t*n, maar je zegt het zelf het is pure hobby en daar is deze board toch voor bedoeld?<BR>het geeft toch een kick als je iets geh*ckt krijg..<BR>en ik wil weten wat de box zelf in zich heeft .

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by borsjea:<BR><STRONG>Het aanbod van Casema is erg beperkt.<BR>Met je schotel pluk je veel meer uit de lucht. Alleen de regionale zender AT5 en BBC1+2 mis ik nog op me schotel, heb begrepen dat voor het eind van het jaar de mediawet is aangepast en we van de overheid ook de regionale omroepen via onze schotel mogen ontvangen</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Koop ergens een 2e hands Sky Digital ontvanger met een "BBC Card" of een oude Sky Digital kaart, dan heb je BBC1 en 2, maar ook Channel 4, 5 en BBC Knowledge. Voor onder de 750 piek moeten ze zeker te vinden zijn. Heb het hier ook staan en bevalt ERG goed, BBC zendt veel in 16:9 uit via de schotel en doen zelfs afentoe aan wat interactieve dingen via Open.<P>Nu alleen AT5 nog. Toch beetje wrang, kabel moeten aanhouden voor een zender, bijna geeltje per maand aan AT5 kwijt frown.gif" border="0

Geplaatst:

@mindset<P>Een hark richting Wormer en je hebt TV Noord Holland.<BR>Een goede vervanger voor TV5<BR>Zenden trouwens veel uit in samenwerking met AT5.<BR>Kost helemaal niets.<P>Groeten,<BR>Dirk

Geplaatst:

Ik ga toch zeker geen hark op het dak zetten! Je zwengelt je auto toch ook niet meer aan wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik begreep dat een kabel kastje een retour kanaal heeft <BR>Is het niet zo dat er bij gehouden word waar je naar kijkt <BR>Tis maar een gedachte !<BR>En zo ja stel dat je het kraakt komen ze dan niet vragen stellen <BR>Daarom ben ik met dit kastje een beetje (bang)<P>Robbie laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Volgens mij is er geen tweeweg verkeer over de kabel anders zou de telefoon aansluiting voor PPV niet nodig zijn, ik vraag me wel af wat er ogelijk is als je een PPV aanvraag doet via de decoder kunnen ze dan gegevens van je kijkgedrag of simkaart opvragen?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.