Gast S60 Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Jaren terug was het voor mij normaal om een pioneer te patchen ik weet er niets meer van. Nu zit ik hier met twee pioneers opgescheept van de familie die hun kanalenlijst niet kunnen updaten omdat er op de één of andere manier door iemand een code is ingevoeerd. Hoe los ik dat op. Jtag heb ik nog maar waar vind ik software / firmware Oo, het gaat niet om vrij schakelen om gratis te kijken maar enkel om die code er uit te krijgen. Groeten S60
aukemuis Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Als het standaard software is dan kun je de pincode laten resetten door CD
Hellum Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 en meestal bij niet standaard software ook If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast S60 Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Zit dan de code op kaart, ik neem aan dat zij niet de software kunnen bewerken. S60
Hellum Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 bij de meeste door canal digitaal goedgekeurde ontvangers zit de code op de kaart, meestal geld dat dan ook nog voor de aangepaste firmwares. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
aukemuis Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Code zit niet op de kaart. Maar wordt via de kaart gereset. Ik heb al tig verschillende ontvangers met mijn kaart gereset
Gast S60 Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 aukemuis, het werkt perfect en nog bedankt S60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen