Snuffer Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Ik speel DivX met de media player. verder hier: DivX ISO Disk image Video-TS XVid AVI MKV TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Tonskidutch Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Hoi snuffer, en jij hebt natuurlijk VTI 2.5 op je Vu staan? toch ciao True North Rebekka Bakken
metoo Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 om alles af te spelen wat de box kan afspelen, moet volgens mij de dvd plugin geinstaleerd zijn ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Gast Duolist Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Origineel bericht van: metoo Om alles af te spelen wat de box kan afspelen, moet volgens mij de dvd plugin geïnstalleerd zijn. Dat sowieso. Maar op divx afspeelmogelijkheden heeft dat geen invloed. En je mag aannemen dat die bij een ieder is geïnstalleerd. Overigens: naar mijn beste weten heeft het gebruikte image geen enkele invloed op de afspeelbaarheid van bestanden. De drivers natuurlijk wel, maar ieder image gebruikt altijd de laatste. En er schijnt met die laatste drivers op divx gebied wel wat te zijn verbeterd (van horen zeggen: geen eigen ervaring).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen