blitzteam Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 CI+ module inclusief HD+ smartcard voor de duitse HD kanalen=>werkt deze op mijn Vu duo Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 van de HD+ duitse RTL/sat1 weet ik het zeker dat werkt het (scam of oscam-cccam) dus zonder CI module of die CI+ module zelf werkt weet ik niet 100% ciao Magic Smile Rosie Vela
Moderator wiz Geplaatst: 8 april 2011 Moderator Geplaatst: 8 april 2011 wat let je om het te proberen dan? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
blitzteam Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 ik wil eerst ff weten of het werkt voordat ik iets koop van de HD+ duitse RTL/sat1 weet ik het zeker dat werkt het (scam of oscam-cccam) dus zonder CI module of die CI+ module zelf werkt weet ik niet 100% => dus alleen de kaart zonder CI+ module werkt op de Vu duo i.s.m cc cam en interne kaartlezer Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 ja als je een alternatief image erop hebt kun je die softcam zo zonder meer erop krijgen als je het origineel image gebruikt moet je effe puzzelen dus aanbeveling Openpli erop of VTI erop dan heb je die extra dure nonsens CI modules niet nodig. ciao let wel op... de HD+ is er in zwarte en in witte uitvoering (en het kan beter voorbereid door te lezen) met scam en met oscam cccam is dan de client van de oscam cardserver Magic Smile Rosie Vela
Ptje Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Ik heb hier een witte HD+ smartkaart en die werkt zo, rechtstreeks in CCcam zonder tussenkomst van Oscam. Bij eerdere versies van CCcam had je Oscam wel nodig met deze kaart.
Tonskidutch Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 dat is natuurlijk nog mooier als die nieuwe HD+ smartcard het ook in cccam doet ciao Magic Smile Rosie Vela
Tonskidutch Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 moet misschien nog vermeld worden dat de HD+ kanalen uit duitsland straks ook via de SKY duitsland abonnement kaart kunnen worden ontvangen en ontsleuteld het simultcrypt of multicrypt principe dat er dus meerdere providers met verschillende CAID's over een en dezelfde kaart geopend kunnen worden. bron; ik gelezen elders ciao Magic Smile Rosie Vela
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen