Erik Slagter Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Yep, het wordt geven en nemen, wat ik op zich wel toejuich, zo kunnen transponders slimmer gebruikt worden. BTW ik heb niet echt het gevoel dat we veel missen aan die AXN-zenders gezien de programmering ;-) DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Ou-Tannu Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 simucast van 11876 :? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Pjotrb Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: Erik Slagter Yep, het wordt geven en nemen, wat ik op zich wel toejuich, zo kunnen transponders slimmer gebruikt worden. Ik vind transponder volstouwen met allerlei zenders nu niet echt slim te noemen, het gebeurt steeds meer dat CDS en consorten veel te veel zenders op één frequentie zetten. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Littlesat Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Ik kan alleen maar zeggen dat o.a. L1 sinds de omschakeling naar MPEG4 er beter uitziet op deze transponder. Ondanks dat er feitelijk nu 1 TV meer op zit (13)... en ik verwacht dat dit nog een keer omhoog gaat. Zodra Drente, Zeeland en Brabant om zijn naar MPEG4 kan er weer een zender (of twee) erbij op deze transponder. Inderdaad AXN zit nu dubbel zover ik kan zien. Zijn dit gelijke versies. Wie weet is dat daar ook een verhuizing voor het een of ander. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 De MPEG4 regionalen zien er idd uitstekend uit. Dat mag ook wel gezegd worden. Qua beeld mogen ze van mij allemaal zo zijn
Ou-Tannu Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 als ze nu nog even met gratis mpeg4 ontvangers gaan gooien Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
exciter Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Dat hebben ze al gedaan, je hebt je kans gemist, zeker? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Erik Slagter Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Origineel bericht van: Pjotrb Origineel bericht van: Erik Slagter Yep, het wordt geven en nemen, wat ik op zich wel toejuich, zo kunnen transponders slimmer gebruikt worden. Ik vind transponder volstouwen met allerlei zenders nu niet echt slim te noemen, het gebeurt steeds meer dat CDS en consorten veel te veel zenders op één frequentie zetten. Dat is wel slim hoor, want het lever meer op. CDS is geen liefdadigheidsinstelling :-) DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Erik Slagter Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Origineel bericht van: Ou-Tannu als ze nu nog even met gratis mpeg4 ontvangers gaan gooien Altijd weer die zuurpruimen. Wil je ook nog steeds een gratis KLEURENTV? DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen