Ga naar inhoud


foutje in 2002g software


Gast

Aanbevolen berichten

Er zit een foutje in de 2002g versie van PH. Wanneer ik manueel freq. scan van bv het premiere of canal+ pakket treed er een fout op (enkel bij transponders providers). Hij scant alles goed tot de ontvanger een tv station tegenkomt welke al in de zaplijst stond. Hij gooit dan al de freq. welke ik juist heb gevonden er gewoon terug uit. Maw ik begin met de eerste transponder van premiere, hij vindt de verschillende zenders, daarna de tweede transponder, hij vindt de verschillende zenders, maar dan de derde transponder, hiervan staat er reeds 1 in mijn zaplijst, nu ga ik deze scannen, hij vindt de verschillende posten, ik sla ze op en ga dan kijken in mijn zaplijst heel premiere is verdwenen enkel die 1 zender die er al eerder instond zit er nog in. Wie heeft dit probleem ook al ondervonden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk is iets anders! Gisteren de transponder van kindernet/veronica laten scannen, alles liep goed tot ik nadien in de lijst ging kijken, alle duitse kanalen, fashion tv en vele andere gewoon uit de lijst verdwenen. Vervelende zaak. PH2002g is volgens mij enkel gemaakt om met settings te werken. Manueel scannen geeft problemen waar je je haar van uittrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...