Ga naar inhoud

plips patch en ....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had in gedachten om een philips ontvanger te kopen, maar nu heb ik daar toch nog een paar vraagjes over en hoop dat iemand mij dat kan vertellen:

Zit er nog veel verschil in de diverse types (als ze gepachtet zijn)

Kan ik met gepachte receiver straks ook s*c 2 kijken?

Kan ik met deze reiceiver ook irdeto kijken? (met bijvb de fun)

in iedergeval alvast bedankt voor de reacties,

Groeten

Dirk

Geplaatst:

Kijk es in de Philips sectie van het board en je vind al je antwoorden !!!

Welkom bij Sat4All !!!

Jedi

Geplaatst:

D.

Ja er zijn iderdaad verschillende soorten philips deco's. Het is meer het uiterlijk wat verschillend is. De ene is zwart en de andere zilver. Net wat je wilt. Als je er andere firmware in gedaan hebt (gepatched) dan zijn ze evenals daarvoor nagenoeg hetzelfde. Maar het uiterlijk blijft natuurlijk anders. Kijk ook nog even bij de links van de sponsors van deze site. Die adverteren ook nog wel eens met de philips. Dan kun je ook de verschillen nalezen.

Veel wijsheid bij de aanschaf!!!

Geplaatst:

Heren, heren aan deze antwoorden hebben we niks. Het surfen is al duur genoeg

Geplaatst:

@sjnubelke

Ik begin me toch werkelijk af te vragen wat jij op dit board doet. Het enige wat ik je zie doen is andere satters afkraken.

Ieder antwoord wat in dit topic is gezet kan de vragensteller een stukje dichterbij het uiteindelijke antwoord brengen.

Maar juist aan de posting van jouw hebben we helemaal niks.

Dus laat dit soort uitingen eens achterwege. Ik heb de meest lastige problemen op dit board opgelost zien worden op deze manier.

Geplaatst:

hoi,

als je een nieuwe ontvanger koopt is er alleen verschil in uiterlijk. koop je 2e hands dan is het verstandig eerst bij marc zeguers te kijken. (www.z....s.be)

Eric

Only those who know the secret can read a stream of bytes

Geplaatst:

@philihacker

Ik weet even niet welk soort e**er dat jij bent, maar ik wil alleen maar zeggen dat je een beginneling moet helpen. De manier waarop jij dat doet is niet erg behulpzaam. Helaas beschik ik niet over het juiste talent dat jijzelf denkt te hebben.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.