old8x10 Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Na 7 maanden eindelijk m'n DM800 terug uit de fabriek gekregen. Natuurlijk met standaard software en dus Gemini 5.1 geinstalleerd. Ik kan helaas op de Gemini-server geen Cams meer ontdekken. Ik wil ccCam installeren maar niet te vinden. Handmatig lukte niet. Is dit niet meer op de Gemini-ser te downloaden????
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 je bent een beetje laat. maar gemini heeft zijn softcam support en dowloaden per feed stopgezet manueel kun je wel de cccam laden... en daarvoor moet je even lezen (daar die berichten gelijk aan de jouwe en de oplossing wekenlang gedocumenteerd zijn) tis maar dat je het weet, altijd online blijven en meelezen, dan weet je wat gaande is zoek gewoon op criterium : mipsel ciao Busy Line Rose Murphy
Loui (K) Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: old8x10 Na 7 maanden eindelijk m'n DM800 terug uit de fabriek gekregen. Natuurlijk met standaard software en dus Gemini 5.1 geinstalleerd. Ik kan helaas op de Gemini-server geen Cams meer ontdekken. Ik wil ccCam installeren maar niet te vinden. Handmatig lukte niet. Is dit niet meer op de Gemini-ser te downloaden???? Probeer deze anders handmatig te installeren.e2-mipsel-CCcam_2.2.1_101122.tar.gz
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 de goedheid zelve die Loui, kopieer naar /tmp en installeer per menu of per telnet telnet ipkg install <naam_van_toepassing> ciao Busy Line Rose Murphy
sat_swat Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Ik heb dus het zelfde probleem,CCcam heb ik geinstaleerd alleen ik kan niet kiezen ,ik zie alleen comon interfase staan.Ook herstarten helpt niet. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Dan mis je nog wat .sh-files of... de rechten staan niet op executable of... of... of... Met andere woorden, even de installatie stappen herhalen en als dat niet werkt even je stappenplan posten.
sat_swat Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Dan mis je nog wat .sh-files of... de rechten staan niet op executable of... of... of... Met andere woorden, even de installatie stappen herhalen en als dat niet werkt even je stappenplan posten. Het is een tar bestand wat ik gebruik moet ik dan ook de rechten aanpassen zoja welke... Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
prutsie Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Download en installeer tunisiasat-addons-manager_3.0_mipsel.rar en je kan alles vanaf hun server downloaden en installeren. ff googelen succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
sat_swat Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Origineel bericht van: prutsie Download en installeer tunisiasat-addons-manager_3.0_mipsel.rar en je kan alles vanaf hun server downloaden en installeren. ff googelen succes, Peter. Idereen bedankt het is gelukt.. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen