Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bron? Want behalve het versturen van een upcbox naar Polen, die man schijnt opgepakt te zijn las ik hier ergens, kun je niet zomaar aan de boxkey (en rsakey?) komen. Als je die (of beiden?) hebt dan gaat dat wel werken op een dm (lees cccam).

Origineel bericht van: guppje29
Het Duitse HD+ systeem hanteerd ook CI+ en men heeft ook de boxkey aan een smartcard gekoppelt en dat hebben ze ook werkend gekregen op een dreambox.

Dus goeie hoop dat dat ook met UPC ook gaat lukken.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik zelf heb het niet werkend want doe niks met Duitse zenders. Maar maat van me wel.

Ff googelen en vindt er best veel over.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

kom op guppje29,

wat zeg je dan?

we weten welke kaarten met welke softcam werkt en waar een kaarthuwelijk wel of niet mee in te voeren is in die softcam (cardserver/cardclient)

dus wat?

ciao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Wat wil je nu dat ik zeg???????

Ik zeg alleen dat ik een HD+ kaart die ook getrouwd is met de HD+ (CI+) modulle werkend heb gezien op een dreambox.

Ik hoop dat ze dat dus ook met een UPC kaart voor elkaar krijgen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

ik heb een paar maanden met ziggo Ci+ te maken gehad vlak na de invoering.

Ci+ module trouwt niet met een kaart maar met de TV/ontvanger als je de kaart in een Alfa crypt (CI) stopt die in een CI TV zit werkt het ook gewoon. en krijg je ook updates.

CI+ = CI met ingebouwde DRM copyprotectie.

dus er is geen enkele reden dat het niet in een dream werkt, UPC werkt dacht ik met nagra en dan kan je ook met een boxkey te maken hebben en dan zal je die moeten copieren naar je dream emu ,het achterhalen kan alleen problematisch zijn:)

iemand wel eens een season2 tussen kaart en cam in geplaatst en het data verkeer gelogd:), ik niet maar dat zou mijn eerste actie zijn ik heb alleen geen kabel haha

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ook ik ben wel benieuwd of die CI+ module met UPC kaart in een dreambox 8000 werkt. De boxkoppeling is geen probleem meer dan maar ondersteund de dreambox de CI+ module wel?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een hoop gespeculeer, gewoon omdat upc geen info verstrekt.

Wat ik trouwens zeer kwalijk vind, zijn de zgn gecertificeerde TV's, zoals van sony en andere merken.

Zij( de fabrikanten) hebben er dus financieel gewin door, en de

provider zal ongetwijfeld meedelen in de winst of een aardig percentage opstrijken.

Dus ik, en talloze anderen, worden dus in hun keuze vrijheid beperkt, en daarmee verplicht om een toch relatief duur toestel tekopen.

Dan is zo'n los kastje zo gek nog niet.

Plus dat er nog bijkomt hoe zit/zal het gaan met zgn software updates, worden die dan op gekochte apparaten doorgevoerd, zonder dat je dat zou willen??

Wat zijn /is het gevolg/de gevolgen voor de garantie??

Moet ik hier zo blij meezijn??

Geplaatst:

Binnen 10 werkdagen krijg ik mijn module,er is mij verzekerd dat ik mijn oude mediabox kan behouden.

Ook de paketten die ik op mijn oude box heb zitten die komen ook op de CI module kost niets exstra aan abbo kosten,alleen maar 4 euro per maand voor de ci module.

Alleen je ben aan een jaar contrat verbonden,dus 48 euro ben je kwijt per jaar

Op zich vindt ik niet niet verkeerd van upc

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Geplaatst:

De ci+ cam voor ziggo kost bij een site dus 55 euro en bij jou 4 euries p/m. Als jij dat niet verkeerd vindt is het goed maar ik vind het wel wat duur. Na 14 maanden is zelf kopen voordeliger en op een cam mag men toch wel een tijdje (2 jaar of meer) garantie hebben...

Origineel bericht van: kjonker1
Binnen 10 werkdagen krijg ik mijn module,er is mij verzekerd dat ik mijn oude mediabox kan behouden.

Ook de paketten die ik op mijn oude box heb zitten die komen ook op de CI module kost niets exstra aan abbo kosten,alleen maar 4 euro per maand voor de ci module.

Alleen je ben aan een jaar contrat verbonden,dus 48 euro ben je kwijt per jaar

Op zich vindt ik niet niet verkeerd van upc

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen