AJV Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 De aangekondigde nieuwe zenders AT5 en RTV West zijn niet te ontvangen. Mijn sattuner is een Rebox HD 8000 PVR. Nieuwe zenders via fastscan op zowel HD als SD uitgvoerd. Deze zenders worden niet getoond in de zenderlijst. Canaldigitaal heeft aangekondigd dat de zenders vanaf 5 april uitzenden. Wie heeft ook dit probleem of .... de oplossing
Eduard07 Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: AJV Wie heeft ook dit probleem of .... de oplossing Sinds 5 april prima ontvangst + inlezing bij de bewuste transponder. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
sevensheaven Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 hier ook prima beeld... Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: AJV Wie heeft ook dit probleem of .... de oplossing Ook met mijn Rebox geen enkel probleem. Het hangt ook van je abo af. Ze zijn gecodeerd en beschikbaar vanaf het Familiepakket.
rolandroland Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Rebox 9000 ook goed te ontvangen alleen de EPG is nog van de vorige zenders evenals de naam.
AJV Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Ik ben er al uit. iedereen bedankt om te laten weten dat jullie beeld hebben. De oplossing! De Reboxtunner resetten naar fabrieksinstellingen. Hierna zenders inladen via fastcan. Na scannen staan AT5 en RTV West in de lijst, in plaats van Noord-Holland en Rijnmond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen