michaelangelo Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Is dit mogelijk. Mijn situatie is als volgt. Ik heb een modem, router en internetten doe ik via m'n laptop. Hoe zou ik het voormekaar kunnen krijgen? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
eagle Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 welke phillips tv? wat meer uitleg graag dan kunnen we je mischien verder helpen
michaelangelo Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Ik heb een Philips 42PFL7404 Lcd scherm. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
eagle Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 ik heb een kabel tussen ,maar kan ook draadloos (phlillips dongel) staat wel op hun site en in de menu van de tv zit ook een gebruiks, aanwijzing ook handig hoe dan ook eerst via menu;configuratie netwerkverbinding maken daarna net tv openen rest volgt vanzelf gr eagle
michaelangelo Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Origineel bericht van: eagle ik heb een kabel tussen ,maar kan ook draadloos (phlillips dongel) staat wel op hun site en in de menu van de tv zit ook een gebruiks, aanwijzing ook handig hoe dan ook eerst via menu;configuratie netwerkverbinding maken daarna net tv openen rest volgt vanzelf gr eagle Heb je een kabel tussen je modem/router en je tv of een kabel tussen je computer en tv? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
eagle Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 router en tv ,omje pc te benaderen vanaf je tv heb je dit nodig : TVersity gr eagle
michaelangelo Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Geplaatst: 10 april 2011 En hoe is je tv verbonden met de router? Is dit via utp kabel? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
eagle Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 ik heb cat 6 kabel gebruikt,ook wel nodig. bij mij is de afstand router tv 7 meter gr eagle
michaelangelo Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Geplaatst: 10 april 2011 Ok. Dus je hebt een Ehternet ingang op je tv. Dat heb ik helaas niet. Denk eraan om een philips wifi adapter aan te schaffen. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
wied Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 ik heb een oude desktop via vga-kabel verbonden met mijn LG flatscreen, en met een draadloze muis/keyboard set (8 meter bereik) werkt alles perfect. Met uw laptop lukt dit mogelijk ook... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
michaelangelo Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Ja klopt. Ik heb precies hetzelfde gedaan. Wat mij verbaasd is hoe scherp alles wordt weergegeven op m'n lcd en dat met een vga kabel :-) [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Gast hagar Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Misschien een beetje offtopic maar het heeft toch met dit tema te doen maar ik probeer een oplossing te vinden om mijn notebook ( alleen vga ) aan te sluiten op een tv ( zonder vga ). Ik heb vga naar compesite gezien, vga naar scart ( waarop afgebeeld was ( NOT pc to tv ) en vga naar hdmi. Deze laatste heb ik getest maar de laptop ziet de tv niet dus dit werkte niet. Nu zag ik in een winkel in de buurt een vga naar scart maar deze koste over de 20 euro ( zijn gek ) en op internet zag ik deze voor rond de 5 euro. Maar ik weet niet welk zou kunnen werken, via scart of via composite?
wied Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 notebook (vga) naar TV (scart) zijn verschillende signalen, nl. RGBhv versus RGBs. Met een verloopkabel alleen lukt dit niet... Een zogeheten video/DVD convertor gaat van notebook (usb) naar video modulator (composiet ingang) en vandaar verder naar TV met coaxkabel. sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Gast hagar Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ik heb net een vga naar component (YPbPr ) geprobeerd en kreeg bij opstarten een paars/groen beeld en was ook niet vol ( gekleurde balk aan de rechter kant zo dit werkte dus ook niet. Krijg al een hele verzameling aan kabels hier lol, om deze terug naar de winkel te brengen kost mij meer aan benzine dan die kabel gekost heeft
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen