Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al veel vaker via DCC ipk bestanden geinstalleerd, maar het gaat niet met deze bestanden. Misschien DDC opnieuw installeren.

Via de USB kende ik nog niet, werkt in één keer.

Bedankt voor de nieuwe les!

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

DCC wordt al een tijdlang niet meer onderhouden, en kan niet overweg met nieuwe OPKG-installaties.

Geplaatst:

En zo wordt alles weer duidelijk waarom het niet lukte, ik ook weer blij wink

Nu schakel ik moeiteloos met de TV uit door Internetradio, eigen MP3, radio via Satelliet en ben ik dik tevree!

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Eigenlijk wel lachen...door het gedoe over de webinterface vanavond rond gaan snuffelen met VTI. Blijkt dat mijn wensen zijn uitgekomen en is de mediaplayer geheel te bedienen via de WI. Was dit al langer zo of is deze aanpassing enkel in VTI zo?

Misschien een oplossing voor de ontwikkelaar om een support bijdrage mogelijk te maken; Ik vind het wel wat waard om hier gebruik van te kunnen maken! wink Zeer tevreden gebruiker van WI!

Geplaatst:

Hoi tisnix,

Ik heb het niet bijgehouden, wanneer die er als optie bijgekomen is.

Maar dat kun je in de release-text natuurlijk nalezen (per versie van VTI even het forum doorstruinen) dan weet je ook sinds wanneer.

veel plezier ermee

Second Life

Mungo Parker

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen