eagle Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 hallo allen dit wou ik even met jullie delen vorige week tijdens het snoeien mesje stuk van mijn 15 jaar oude snoeischaar ,heb gardena NL gebeld of ik ook een nieuwe mesje kon bestellen ze vroegen het type nr en mijn gegevens volgende dag tnt aan de deur met een pakje waarin een nieuwe snoeischaar ! SUPER TOCH gr eagle
satencom Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Wel een goede service van gardena, maar de rekening komt altijd een paar dagen later toch? Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satede Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 15 jaar oud,die gaat gelijk naar de Gemeentewerf toe The birdman has left the building
theparasol Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Origineel bericht van: satencom Wel een goede service van gardena, maar de rekening komt altijd een paar dagen later toch? In dit geval denk ik niet want er zullen meer sat-edes dan eagles rondlopen. Ik verwacht dat gardena nl gewoon een mooi gebaar wilde maken naar deze trouwe gebruiker met bijzondere vraag. Hadden vast niet een passend mesje voor dit oude model schaar en vandaar maar een complete schaar afgeleverd. Goede reclame voor ze aan aan de verjaardagstafel. Als ze nav dit topic straks 15 verzoeken per week krijgen ipv 1 per 15 jaar zal er beslist een acceptgiro meegeleverd gaan worden
eagle Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Mischien had ik het in mijn eerste bericht moeten zetten dat ze hun garantie nakomen zonder gedoe (25 jaar garantie) geen gezeur over bonnen enz enz
uniden Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 heb zoiets ook al een meegemaakt met de firma ferm bovenfrees kapot na 5 jaar kreeg toen ook een nieuwe dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
theparasol Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Origineel bericht van: eagle Mischien had ik het in mijn eerste bericht moeten zetten dat ze hun garantie nakomen zonder gedoe (25 jaar garantie) geen gezeur over bonnen enz enz Aha, dus als ik een gardena snoeischaar wil hebben mail ik ze ff dat mijn mesje stuk is Heb ook eens zoiets gehad met mijn ledlampen gekocht bij een lokale discounter, na ruim een jaar viel de ene naar de andere uit. Discounter wilde niet garantie afhandelen, fabrikant direct benaderd en kreeg 4 nieuwe opgestuurd, de huidige mocht ik gewoon houden. Oorzaak was een partij waar fabricagefout inzat die per ongeluk toch op de NL markt was belandt. Ook niet niks moeilijk doen over aankoopbewijzen e.d. Denk dat we zelf veel te vaak weggooierig zijn ingesteld.
looney2 Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Origineel bericht van: theparasol Oorzaak was een partij waar fabricagefout inzat die per ongeluk toch op de NL markt was belandt. Ook niet niks moeilijk doen over aankoopbewijzen e.d. Denk dat we zelf veel te vaak weggooierig zijn ingesteld. Denk,dat als je het zo bekijkt, ze dan toch wel genoeg winst maken als ze die handel met fabricagefouten op een andere markt zetten,dan de NL markt HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Sjattuh Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Ik heb hetzelfde meegemaakt met 3 Fritzboxen. Ik had er een paar die defect waren, maar de leverancier kon er niets meer mee doen i.v.m. garantie, verouderde modellen etc. wat dan ook. Echter stelde hij voor dat ik contact zocht met de distributeur van Fritz in NL (deze zit toevallig vlakbij mijn geboortestad). Na contact te hebben gehad kon ik diezelfde dag 3 andere ophalen. Nieuwere modellen en nieuw in de doos. Moest wel de 3 kapotte inleveren, maar ja, dat is pas service. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen