wiltop Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 hoe kan ik mbv een script uit bv 3 boxen cccam.cfg copieeren send data/cccam.cfg werkt , maar ik wil de andere kant op cccam.cfg >>>>> een file reden verander met ue de cfg bestanden , en wil ze dan saven 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
SnijdeA Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Origineel bericht van: wiltop hoe kan ik mbv een script uit bv 3 boxen cccam.cfg copieeren send data/cccam.cfg werkt , maar ik wil de andere kant op cccam.cfg >>>>> een file reden verander met ue de cfg bestanden , en wil ze dan saven Als je windows draait, dan kun je het FTP commando gebruiken. De uit te voeren commando's plaats je in een textfile, die je middels parameter "-s:FileName" op geeft. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast MiLo Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Wat wil je naar waar kopieren en wie runt het script? Van box naar box of van Windows of Linux of ...? Alles kan waarschijnlijk met "scp" (is ook een Windows variant van), mits je keyfiles aanmaakt op de boxen. Dan is ook geen wachtwoord nodig. Da's wat ik hier gebruik om snel files van/naar de testmachines te kopieren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen