Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wellicht is het een idee om alle fouten van de site van Canal Digitaal hier te melden?

Kies ik voor: Sport1.2 activeren dan krijg ik te zien:

Helaas, u heeft geen abonnement op het Entertainment- of EntertainmentHD-pakket.

U kunt Sport1.2 24-uur niet activeren voordat u een abonnement op het Entertainment heeft afgesloten.

Terwijl ik wel het Entertainment pakket heb.

Kies ik voor:

Aanvragen Film1 Sport1-gids

Op dit moment is er technisch onderhoud aan ons klant registratiesysteem en kunnen we uw verzoek niet in behandeling nemen.

Onze excuses voor het ongemak, we verzoeken u uw aanvraag morgen nogmaals in te diene

Dit onderhoud duurt inmiddels al een jaar?

Bij het stellen van een vraag moet je al je adresgegevens invullen terwijl die al bekend zijn bij Canal Digitaal, drempel verhogend. Ook moet je abonnee + smart card nummer doorgeven. Voorheen was dit gekoppeld aan je inlog naam.

Klantenservice: Als ik bel met de klantenservice wordt er gezegd dat ik een ONGELDIGE smartcard nummer heb. Dat is niet waar omdat ik het nummer in toets wat op mijn card staat vermeld. Als ik via de website mijn smartcard wil laten her activeren komt er een melding:

Uw smartcard kan vanwege technische of administratieve redenen niet worden geactiveerd. Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de de klantenservice om dit probleem op te lossen.

Inlog problemen: Nieuw wachtwoord verzonden en dan met het nieuwe wachtwoord inloggen: Lukt niet. Klantenservice gebeld. Hebben de know how niet. Via webcare team opgelost. Kennelijk krijgen de callcenter medewerkers een marginale cursus waarbij de antwoorden in een dialoog ondersteuning staan. Maar dat programma zal wel niet te diep in gaan op de technische problemen.

• Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: rolandroland
Wellicht is het een idee om alle fouten van de site van Canal Digitaal hier te melden?

En wat is het achterliggende idee dan? Dat Canal Digitaal hier zelf komt kijken wat er zoal mis gaat op hun website?

Mij lijkt het dat dit sneller wordt opgelost als je dit doorgeeft aan Canal Digitaal, buglists bij houden voor Canal Digitaal lijkt mij geen taak van Sat4all.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Deze bug zit er al lang in. Zoals Lebbis al zei "ICT'r is te duur" daarvoor hebben ze een klantenservice die er niets mee doet. Melding al gedaan maar niet opgelost, heeft dus ook geen zin. Mogelijk heeft dit wel zin dat het op het forum staat?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen