Ga naar inhoud


Belangrijke toevoeging aan onze huisregels!


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Zo moeilijk is het toch allemaal niet.

 

Als je een bericht overneemt van een andere site, dan zet je er toch gewoon de vindplaats, datum en naam van de auteur onder.

 

Niet meer en ook niet minder.

 

Want laat ons duidelijk zijn en klare taal spreken, je kan toch niet zomaar een artikel vanop totaaltv of satellietforum of welke andere bron ook, zonder meer hier klakkeloos overnemen en doen alsof je hetzelf geschreven hebt ofwel herschrijf je het bericht met melding dat je elders gelezen hebt dat .....

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word zelf onderhand moe van dat als ik hier een nieuwe dag kom op deze site ik weer de huisregels in beeld zie en die moet accepteren. Kan dat niet veranderen?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel een punt Vincent.

Ik kreeg ook net het nieuwe scherm te zien en dacht..... Ja hoor. Er is weer iets nieuws verzonnen.

 

Ik vind sat4all een prachtig forum om rond te neuzen en af en toe een berichtje te plaatsen, maar ################################## ik een beetje moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, overbodig nu iedereen die regels toch heeft moeten accepteren en er dit topic staat.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar heb je 100% gelijk in, alleen gebeurde dit dus in de praktijk zelden of niet.

 

Wij kregen er simpelweg te veel problemen mee, dus bleef er geen andere mogelijkheid dan de leden voortaan zelf aansprakelijk te houden voor hun misstappen, als er een partij is die daar met gegronde reden om vraagt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had wel even zoiets van: "Heb ik iets verkeerd gedaan?"

 

Vooral na laatst een topic over diverse mediaspelers gehad/gedaan. De vraag komt bij zo n melding op of ik, of andere, iets teveel over specificieke spelers hebben gehad.

Ik was me van geen kwaad bewust.

Kan me er namelijk ook niet zo veel bij voorstellen, het (kopieren van materiaal) bestaat kennelijk, maar ik doe er niet aan mee.

Of is die vermelding van die ene sigma chip met de verwijziging van de site met specificaties juist waarop men doelt?

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Nee, overbodig nu iedereen die regels toch heeft moeten accepteren en er dit topic staat.

Mvg,

Michel


Hopelijk niet iedere keer als je opnieuw inlogt.
Voor mij kwam de tekst er twee dagen na elkaar op, heb hem twee keer aanvaard.
Tot hier toe geen probleem, alleen hoop ik maar dat we voor de komende jaren dat niet elke keer moeten doen als we effe op bezoek willen komen.

Onder het motto : de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend :
Ik denk dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.
Als er geen commercieel gebruik wordt gemaakt van bepaalde info denk ik dat het nooit of te nimmer echt voor ellende zorgt.
Ik herinner me nog een paar inbreuken op liedjes (melodie) recent. De oorspronkelijke eigenaar vroeg daar eerst aan de andere om de melodie niet langer te gebruiken en kondigde verdere stappen aan als dat niet zou gebeuren. Laat staan een paar regeltjes info op internet ?
Dit is een voorbeeldsituatie van een vlieg beschieten met een kanon.
Als ik op straat een wind laat of een boer de lucht inschiet word ik ook niet aangeklaagd voor
luchtvervuiling. En strikt genomen zou het dat wel kunnen zijn.

Ik denk er over om zo'n hoop regeltjes te verzamelen voor iedereen die mijn huis bezoekt (echt!). Met twee bladzijden moet ik wel toekomen.
Hopelijk blijft iedereen, behalve mijn moeder, dan gewoon weg.

Vrijheid , blijheid ! (bron = Michel)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb toch al geschreven dat je de regels vanwege de aanpassing aan de hand van de tip van tonskidutch nogmaals hebt moeten accepteren.

 

2 x in 4-5 jaar is nauwelijks een gewoonte te noemen.

 

De soep wordt kennelijk wel zo heet gegeten anders zouden wij geen aanmaningen van advocaten en juristen van de betreffende rechthebbenden krijgen en dat al 6 x in iets meer dan een half jaar.

 

Als je gewoon geen auteursrechtelijke beschermde werken kopieert en hier op sat4all.com plaatst, is er niets aan de hand. Doe je dat wel bestaat de mogelijkheid dat je een emailtje van een boze rechthebbende krijgt en mag je dat verder zelf oplossen, ofwel maak je van jouw daad niet langer ons probleem.

 

Hier gaat nu een slot op. Alles is inmiddels wel gezegd. Als iemand zich niet aan deze regels wenst te houden, zijn er nog 2.193.872.199.299 andere websites die je kunt bezoeken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...