Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Handleiding gezocht


Kralingen

Aanbevolen berichten

Ik kan nergens een fatsoenlijke en korte handleiding vinden. Kan iemand me zeggen hoe ik de antenne instellingen goed zet. Ik heb een dubbele tuner en een multytenne antenne, maar ik krijg geen HD zenders te zien. Dan zegt hij geen ontvangst. Bij de antenne instellingen heb ik gekozen voor universal/combination en dan steeds commit/uncommit astra1=a hb=b astra3=c astra2 = 4.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kralingen,

 

Op de site van de importeur staat een handleiding of anders hier via de zoekmachine moet het echt wel lukken. Op zich lijkt het goed maar je moet eerst ook aangeven of je 2 bronnen gebruikt ja of nee in het geval ja of het dan zelfde configuratie is en in het geval van nee of dat je de tuners doorlus.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een multytenne twin, zoals ook in mijn footer staat. Dus ik heb twee draden die in de tuner gaan. Hij staat op Tuner A.DVB-S(Twin). Er op de site van de importeur geen handleiding, dus graag een link naar de handleiding als dat mag.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...