Gast Paullo Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Citaat: betekent dit dat, als ik naar de Auchan rijdt, ik daar gewoon mijn kaart kan omwisselen? Dat is de vraag die zich stelt, maar ik vrees dat je bij Auchan de nodige formulieren zal kunnen invullen en de betaling uitvoeren, maar je vervolgens een adres zal moeten opgeven naar waar de kaart kan gestuurd worden en daar gaat de schoen wringen voor het buitenland. Greets
Homer Geplaatst: 4 maart 2012 Geplaatst: 4 maart 2012 (aangepast) Zo ik heb mijn nieuw tntsat kaartje, dit via via verkregen, koste mij 15€ type kaart is een zwarte tntsat 5. Nu hopen dat deze werkt in de via plus duo met oscam instellingen, de vorige ging als een speer en de vrouw des huize van content. De kaart wordt niet naar het buitenland verzonden, enkel binnen frankrijk. homer 4 maart 2012 aangepast door Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
satmenneke Geplaatst: 2 april 2012 Geplaatst: 2 april 2012 Ik ken nu mensen die vanaf vandaag zwart beeld hebben met een TNTsat SD ontvanger...... Tijd voor een wissel schat ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen