Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: ligth011
weet iemand waar rtv rijnmond is gebleven.

Ik dacht gelezen te hebben op deze site dat Rijnmond/Noord Holland en tv Limburg vanaf nu in het entertaimentpakket van canaal digital zitten, dus niet meer FTA.

mvg Wiljo
Geplaatst:
Origineel bericht van: aaannk
Ik dacht gelezen te hebben op deze site dat Rijnmond/Noord Holland en tv Limburg vanaf nu in het entertaimentpakket van canaal digital zitten, dus niet meer FTA.

mvg Wiljo

L1MBURG, AT5 en TV West maken (vanaf nu) deel uit van het Familie pakket en hoger.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Onbegrijpelijk dat er geen oplossing voor gevonden is. Was beter geweest als ook rijnmond gekozen had voor een (dan maar) gecodeerde oplossing. Abonnemment heb je toch al.

Geplaatst:

Rijnmond vond dat als het in het Family pakket zat dat dit te duur was voor de satelliet kijker.... dus de satelliet kijker die Rijnmond wilt ontvangen moet maar terug stappen naar de kabel, of via digitenne kijken.... en is dus feitelijk ook extra kosten kwijt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Rijnmond vond dat als het in het Family pakket zat dat dit te duur was voor de satelliet kijker.... dus de satelliet kijker die Rijnmond wilt ontvangen moet maar terug stappen naar de kabel, of via digitenne kijken.... en is dus feitelijk ook extra kosten kwijt.

of via internet?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat

Eigenlijk begrijp ik het ook niet...
Ik weet zo niet wat voor een abonnement de meeste CDS klanten hebben, maar stel dat dat Basis of Familie is. Dan hebben deze klanten al een abonnement.

Mensen op bepaalde posities zijn vaak vervreemd van de werkelijkheid en weten niet wat er echt onder hun klanten leeft.

Nu maar afwachten op de volgende stappen van CDS...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Er is gewoon beeld bij.

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Geplaatst:

West is wel in MPEG4... en zit in het Familie pakket. Je hebt er dus EN een HD ontvanger voor nodig EN een abonnement op minimaal het Familie(HD) pakket....

Sommige SD ontvangers geven inderdaad wel geluid, maar geen beeld.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen