ligth011 Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Geplaatst: 11 april 2011 wie verzint dit nou, volgens mij zit tv rijnmond ook niet meer op digitenne. Allemaal geldklopperij.
Jan1962 Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 TV Rijnmond zit nog steeds gewoon op Digitenne, hoor! DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Littlesat Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Of het op Digitenne zit, dat ligt eraan waar je woont Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jan1962 Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Daar zou je Rijnmond wel moeten kunnen ontvangen op digitenne volgens mij. TV west zit wat Noord/westelijker. DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Hageneis Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Origineel bericht van: ligth011 wie verzint dit nou, volgens mij zit tv rijnmond ook niet meer op digitenne. Allemaal geldklopperij. Formeel klopt het dat Rijnmond al sinds december 2006 niet meer op Digitenne zit. Digitenne heeft namelijk de commerciële muxen in gebruik. Via DVB-T zit Rijnmond in hun gebied in de FTA NPO-mux. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Tomd Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Wat ik nu niet begrijpt is het fijt dat er nu dus een heleboel belasting betalende Nederlanders zijn die bij calamiteiten verstoken blijven van belangrijke informatie, te denken hierbij valt aan o.a. Binnenschippers, zowel Nederlandse als buitenlandse, mensen die in de polder wonen, buitenlanders die alleen schotelontvangst hebben, Nederlanders die alleen schotel hebben zoals ik....en ik woon gewoon in de stad, maargoed die paar duizend mensen zal dus een gecalculeerd iets zijn, als men dat dan ook eens deed met de belasting aangifte van deze mensen. Maar als burger heb je toch recht op informatie of zie ik dat verkeerd..? Grtz Tom DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+ TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E
tracker Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Ben het helemaal met je eens. Het geld moet waarschijnlijk naar de overhead, het gebouw en de recepties. Helaas is er dan geen geld meer om uitzendingen in de lucht te houden. Zeg maar gerust de omgekeerde wereld. Los daarvan had CD natuurlijk ook wel moeten bedenken dat zij hierin een taak hebben.
Hageneis Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Zoals ik hierboven al aangaf is RTV Rijnmonf FTA te ontvangen via DVB-T in hun verzorgingsgebied. Dit geldt ook voor de andere regionale omroepen (FTA in hun verzorgingsgebied). Dus kan de belastingbetaler wel degelijk gratis naar de zender kijken die voor hun van toepassing is met bijvoorbeeld een USB-ontvanger of de ingebouwde DVB-T-tuner van hun tv. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Littlesat Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Citaat: Los daarvan had CD natuurlijk ook wel moeten bedenken dat zij hierin een taak hebben. Ik denk dat CDS geduld genoeg gehad heeft door het zelfs 5 maanden lang not uit te zenden tijdens de onderhandelingen.... Citaat: Dus kan de belastingbetaler wel degelijk gratis naar de zender kijken die voor hun van toepassing is Lukt dat dan ook overal in het bestemmingsgebied met een kamer antenne -zonder- te investeren in een extra hark op het dak? En ook een USB stick (je moet dan wel al een Enigma2 box hebben) is een extra investering in apperatuur. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Hageneis Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: Littlesat Lukt dat dan ook overal in het bestemmingsgebied met een kamer antenne -zonder- te investeren in een extra hark op het dak? En ook een USB stick (je moet dan wel al een Enigma2 box hebben) is een extra investering in apperatuur. Nee, volgens mij hoeft er alleen rooftopdekking te zijn; dat was in het analoge tijdperk ook het geval. Nu is de regio Rijnmond wel rijkelijk voorzien van zendmasten, dus zal een binnenantenne wel voor het overgrote deel van de populatie volstaan. Je draait uiteraard wel op voor de kosten van de ontvangstapparatuur. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen