Gast facetime Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Op zoek naar een nieuw tv heb ik besloten om deze te nemen: 42PW450. 3D-FULLHD-PLASMA-42'' voor 'maar' 600 euro. Heeft iemand van jullie al ervaringen met deze tv? Of wat vinden jullie van deze tv? Specificaties: http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/televisie/LG-plasma-tv-42PW450.jsp
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 mooi zwart... begin je altijd bij een besluit en gaat dan navragen? is een prima toestel. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast facetime Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Meer intresse in andere ervaringen, dit is een goedkope 3d line vandaar dat er niet veel concurrenten zijn.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Specs zijn prima, dus ja... Veel tv voor weinig geld...
grunnsat Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Ik zou toch meer even proberen om het toestel te bekijken. Er zullen genoeg dozenschuivers zijn die het ding hebben hangen. Vergeet je de kosten van (extra) brillen niet?
Gast facetime Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Op internet staat normaal heel veel over deze tv's, maar deze is pas sinds eind maart uit, en sinds enkele dagen/weken verkrijgbaar in Nederland. Heb al bij winkels gekeken of ze er 1 hadden, maar zonder succes.
grunnsat Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Dan zou ik gewoon even de tijd nemen totdat je hem wel kunt zien. Als dit een grote uitgave voor jou is, dan zou ik toch zeker willen weten dat ik die €600 goed besteed. Als je echter het geld er voor hebt zou ik ook even naar de 42LW5500 kijken. Dat is zo'n polarisatie 3D LED toestel. Zoals ik al in een andere thread schreef kwam deze techniek als winnaar te voorschijn uit een test met zo'n 45 personen. Even googelen, en je vindt hem voor minder dan €1000.
Gast facetime Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 De TV staat hier al enkele uurtjes mijn ervaringen: De TV ziet er strak en mooi uit (dunne rand, en de TV zelf is ook dun) met een touchreen bedieningspaneel. Makkelijke installatie met een makkelijk menu. Zelf heb ik er een dreambox 800HD op aangesloten (hd ontvanger) met een PlayStation 3. De HD kwaliteit is uitstekend via de dreambox en PlayStation 3. Van inputlag heb ik GEEN last van, alles draait 'lag' loos. Het enige minpuntje aan de televisie vind ik dat de 3d bril er NIET bijgeleverd wordt en zwart is meer grijs. +/- +goede HD kwaliteit +geen inputlag (voor zover ik het kan zien) +dunne omlijsting en dun scherm +je kan .avi films op een externe opslagmedium zetten en dan incl ondertiteling afspelen rechtstreeks via de tv -geen 3D bril bij inbegrepen en kost toch al 75€ -zwart is minder zwart dan ik gehoopt had. Kortom: prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, ik ben blij met deze TV.
grunnsat Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Origineel bericht van: facetime Het enige minpuntje aan de televisie vind ik dat de 3d bril er NIET bijgeleverd wordt Daar was ik al bang voor, en daarom had ik je daarvoor gewaarschuwd... Jammer. Citaat: en zwart is meer grijs. Dat kan ook komen van weerspiegeling van bijv. een witte muur. Plasma schermen zijn vaak niet mat, en dat verlaagt het contrast.
Gast facetime Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Origineel bericht van: grunnsat Origineel bericht van: facetime Het enige minpuntje aan de televisie vind ik dat de 3d bril er NIET bijgeleverd wordt Daar was ik al bang voor, en daarom had ik je daarvoor gewaarschuwd... Jammer. Citaat: en zwart is meer grijs. Dat kan ook komen van weerspiegeling van bijv. een witte muur. Plasma schermen zijn vaak niet mat, en dat verlaagt het contrast. Ja, daarop heb ik gebeld naar de webshop of er een bril bij zit, kreeg als antwoord JA. Daarom heb ik net gebeld en kreeg te horen dat ik er nu 1 gratis van hun krijg :-)
Gast henkjans Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Hoe bevalt de TV je nu na een tijdje? Ik overweeg bijna dezelfde te kopen (zelfde serie denk ik) dus ben wel benieuwd of je nog steeds blij bent met de keus. Ik kijk naar de 42LW4500, ook 3D en heeft full HD. Deze kost op 't moment zo'n 700 euro. Ben benieuwd!
molenaar Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 ik heb er ook een staan.PRIMA tv voor dat geld. voor al als je er ook een bleuray speler van lg aan koppeld en op internet aansluit geweldig. en de 3d brillen ff googlen ik heb er twee voor nog geen 100 euries en werkt geweldig .ook met de dreambox 800hd bij de tetst uitzendingen op astra23oost geweldige 3d uitzendingen.een minputje vond ik dat je de tv niet kon aansluiten op internet maar daar heb ik nu de bleuray speler voor voor 100 eurie .kort om een aanrader.+ dat LG in amstelveen zit voor mij lekker dicht bij .gr martin
peterv999 Geplaatst: 20 december 2011 Geplaatst: 20 december 2011 Ik overweeg ook om zo'n scherm te gaan aanschaffen. Met mijn Dreambox 7020HD heb ik waarschijnlijk toch voldoende internet connectivity of zie ik iets over mijn 'grijs' hoofd? Die TV can wel met media omgaan die je op je mediaserver hebt staan. Allemaal wat verwarrend dus graag jullie advies. Gr. P
grunnsat Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 Je kunt natuurlijk ook nog kijken naar de 42LW5400, 42LW5500 en 42LW650S. Die twee laatste hebben wel een internet aansluiting.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen