Gast WRX-PPP Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Goedemorgen, Hoop dat hier iemand mij een beetje op weg kan helpen. Ik heb sinds een tijdje geen beeld meer op de Belgische kanalen die via TV Vlaanderen woorden uitgezonden. De kanalen die via Canaldigitaal worden uitgezonden, krijg ik wel gewoon ontvangen. Ik heb de kanalen opnieuw ingelzen, maar geen resultaat (zowel, automatisch als handmatig voor de specifieke kanalen) Ik heb een DM800 met daarop de OpenPLI 2.0 alvast bedankt voor de hulp.
1pm Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 k zou een standard nieuwe zenderljst erin zetten bv van henksat 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 TVVlaanderen kaart opent in je dm800 met een software matige CAM bijvoorbeeld CCcam als je in het configuratie bestand van die CCcam kijkt namelijk op de receiver onder de map /etc/CCcam.cfg kun je evenwel ontdekken of er overbodige zijn of noodzakelijke configuraties ontbreken. door de beugel werkt dat echter zelfs als je geen configuratie hebt ik tip op een verkeerde configuratie die je geladen hebt. (mede wegens het opnieuw scannen van zender gegevens) ciao Liberty Anette Askvik
Gerard 76 Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Is de chip van de TVV kaart nog wel goed? Omdat de 800 maar 1 kaartlezer heeft moet je steeds de kaarten van CDS en TV wisselen. Misschien is dat de oorzaak?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen