Ga naar inhoud


[RE-9000HD] opgenomen films vastlopen


erik56

Aanbevolen berichten

Ik kan geen films volledig uitzien ergens loopt hij steeds vast en kan ik de rebox slechts vanachter afzetten als ik hem terug opzet loopt hij terug vast .Even als een ander opgenomen film

Heeft iemand er een oplossing voor ??

Ik vermoed dat het de harde schijf is welke vast loopt

Kan men deze ook defragmenteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik veronderstel dat jij een interne (ingebouwde) harddisk gebruikt en geen externe USB harddisk.

Zo ja, welk merk / type is de harddisk?

De ontvangers functioneren niet met elk merk / type harddisk.

 

De Western Digital Green harddisk functioneren het beste en dan met het type A/V welke speciaal zijn gemaakt voor gebruik in Media apparatuur zoals ook een SAT ontvanger.

 

Heb jij de harddisk via het Menu van de ontvanger laten formatteren?

De harddisk moet in Journaled of FAT32 geformatteerd zijn waarbij de voorkeur uitgaat naar Journaled maar over het laatste zij de meningen verdeeld.

Ikzelf gebruik Journaled en heb geen enkel probleem bij het afspelen van (HD)opnamen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het laat reageren maar internet lag er uit.

 

De box heeft heel lang gewoon gefunctioneerd zonder dat ik enige instelling heb veranderd .

 

De ts/file loopt gewoon een hele tijd goed en dan loopt deze vast en moet ik een hard reset doen aan de achterkant van het toestel.

 

Ook na het heropstarten loopt het mis .

 

Alvast bedankt voor de reeds gegeven antwoorden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite vertel je nu hetzelfde dan wat je al in jouw openingsbericht hebt weergegeven.

 

Dus nogmaals, ik veronderstel dat jij het over een interne harddisk hebt en dan is mijn vraag hoe de harddisk is geformatteerd? FAT32 of Journaled.

 

Hoeveel data (opnamen) staan op de harddisk?

 

Heb je als eens geprobeerd om de harddisk opnieuw te geformatteren want wellicht is de harddisk niet in orde waardoor de opname vastloopt.

 

Je kunt de harddisk ook uitbouwen en in een PC met FAT32 formatteren en zodoende controleren of de harddisk geen fouten bevat.

 

Anders zou ik het op dit moment ook niet weten.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Door een ongekende fout was mijn harde schijf plots leeg en waren alle ts -files weg.

Vind het eigenaardig dat dit zomaar gebeurd.

Heb van de nood maar een deugd gemaakt en de schijf geformatteerd in journaled (stond reeds zo)

Versie 1.08.94 had ik reeds gedownload.

Fabrieksinstellingen terug gezet en de schotelinstellingen goed gezet .

Welke harde schijf ik heb weet ik niet heb het toestel niet opgevezen.Is origineel in doos aangeleverd met harde schijf van 500 GB.

Maar draait nu blijkbaar weer zoals het moet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na enkele dagen terug vast gelopen Na overleg met rebox zelf (waar ze me eigenlijk goed hebben bijgestaan) .Volgende nog eens uit geprobeerd terug zetten van vorige software

de interne schijf geformatteerd en fabrieksinstellingen terug gezet.Zonder resultaat.

Rebox terug opgestuurd naar importeur voor herstelling en ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...