Gast John5th Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Hallo, kan iemand vertellen hoe ik ga voorkomen dat de Philips HD ontvanger type 7141 sinds enkele weken steeds een update-poging doet bij het aanzetten? Die mislukt, waarna ik - advies op het scherm - op OK druk en de zenders te selecteren zijn. Alleen het zendernummer verschijnt niet op de display, wel 0000. Heb al een geforceerde update van de software geprobeerd, maar die is niet nodig (al bijgewerkt). Het is geen drama, maar ik vind het wel hinderlijk.
satencom Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 heb je dit ook al geprobeerd Haal de voedingsstekker uit het contact. Plaats deze na 10 seconden terug, terwijl u tegelijkertijd op het frontpaneel van de ontvanger de P- en P+ -toets’ ingedrukt houdt. Na 20 seconden kunt u de toets loslaten. De satellietontvanger gaat opnieuw de software inladen. De melding “Load” verschijnt in de display. Na de melding “Save” verschijnt de tijd weer in de display en is het inladen voltooid. Druk vervolgens op de stand-by-toets. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Mister HaCk Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 zet de decoder uit op 281 nederland1 en zet de decoder weer aan. gaat nu de update inladen
Gast John5th Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Hallo, deze truc met herstart op NLD1 SD werkte niet. Evengoed dank.
Gast John5th Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Hallo, deze truc met stekker eruit etc. werkte wel! Waarvoor dank. Alles weer normaal.
satencom Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Mooi dat het weer op gelost is. wand er niks vervelender dat hij niet goed werkt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen