Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er experts die mij kunnen bevestigen of dat het mogelijk is op een schotel van 1 meter (Merkloos) ik 4 lnb`s kan plaatsen.

Gaat om de posities Astra 1/2/3 en hotbird

Geplaatst:

Ja het zou kunnen met een Multie Feet Universal 4LNB Houder ,het enigste probleem kan zijn

dat hij niet past op de lnb stang, de schotel is op zich geen enkel probleem voor 4 lnb's

Heb je ook een foto van de schotel hoe hij er uit ziet. Ik weet niet of deze past

post-33015-1318261953,6312_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dat moet wel lukken, maar waarom in hemelsnaam zo'n groot ding? Met bv. een 80cm ovaaltje gaat het ook, alsmede een T55 bijvoorbeeld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: satencom
Ja het zou kunnen met een Multie Feet Universal 4LNB Houder ,het enigste probleem kan zijn
dat hij niet past op de lnb stang, de schotel is op zich geen enkel probleem voor 4 lnb's
Heb je ook een foto van de schotel hoe hij er uit ziet. Ik weet niet of deze past

Nee, het is inderdaad soms wrikken en creatief bevestigen, zelfs met een universele houder.
En daarbij moet je ook nog in de gaten houden dat de afstand tussen houder en schotel de signaalsterkte niet negatief beinvloedt.

Ik heb tot nu toe geen houder kunnen vinden met bevestigingsmateriaal dat voor alle schotelstangen, inclusief alle no-name gevallen, wel een stevige bevestigingsoptie heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen