Gipfo Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Zijn er experts die mij kunnen bevestigen of dat het mogelijk is op een schotel van 1 meter (Merkloos) ik 4 lnb`s kan plaatsen. Gaat om de posities Astra 1/2/3 en hotbird
satencom Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Ja het zou kunnen met een Multie Feet Universal 4LNB Houder ,het enigste probleem kan zijn dat hij niet past op de lnb stang, de schotel is op zich geen enkel probleem voor 4 lnb's Heb je ook een foto van de schotel hoe hij er uit ziet. Ik weet niet of deze past Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Dat moet wel lukken, maar waarom in hemelsnaam zo'n groot ding? Met bv. een 80cm ovaaltje gaat het ook, alsmede een T55 bijvoorbeeld.
Eduard07 Geplaatst: 11 april 2011 Geplaatst: 11 april 2011 Origineel bericht van: satencom Ja het zou kunnen met een Multie Feet Universal 4LNB Houder ,het enigste probleem kan zijn dat hij niet past op de lnb stang, de schotel is op zich geen enkel probleem voor 4 lnb's Heb je ook een foto van de schotel hoe hij er uit ziet. Ik weet niet of deze past Nee, het is inderdaad soms wrikken en creatief bevestigen, zelfs met een universele houder. En daarbij moet je ook nog in de gaten houden dat de afstand tussen houder en schotel de signaalsterkte niet negatief beinvloedt. Ik heb tot nu toe geen houder kunnen vinden met bevestigingsmateriaal dat voor alle schotelstangen, inclusief alle no-name gevallen, wel een stevige bevestigingsoptie heeft. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen