Ga naar inhoud


[Strong 8000] Premiere op str8000 firmw. 9b


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik heb een strong str8000 met de bekende 9b firmware. Ik gebruik een mastera 3 progger met een funcard 4 (prussian). Als ik b.v philips files van h*ts (uiteraard wel even aangepast voor strong) gebruik werken de meeste zenders zoals c*n*l, kiosque, etc. Het wil me echter maar niet lukken om premiere aan de praat te krijgen. Is er iemand waar premiere nu wel werkt, met eerder genoemde config? Wat doe ik verkeerd?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij werkt Premiere vrijwel altijd goed nadat ik nieuwe files op m'n funcard gezet heb, maar na ongeveer een week is het afgelopen. Premiere schijnt z'n codes nogal vrij regelmatig om te gooien.

 

De laatste files die nu bij huts staat (voor de Strong) hebben ook weer enkele dagen gewerkt, maar dat is het toch weer zwart.

 

Strong schijnt ook wat minder vaak bijgewerkt te worden dan andere deco's.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er een editor waarmee we zelf de key kunnen proggen. ik zit met dezelde probleem de seca werkt goed maar de irdeto wil maar niet werken ik zou graag ook stream willen zien ik heb een draaibare schotel. Alvast bedankt Pino

Ik heb geprobeerd met isvedit2 maar ik allemaal chinese tekens bij cardtype

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat beterft de Premiere kreeg ik van een sat lid de volgende uitleg.

 

De Première kanalen,

Deze werken momenteel niet omdat deze met key 11 werken,welke met onze ontvanger niet kan gegenereerd worden.Dus even afwachten tot zij terug op de even getallen zitten.

 

Voor wat de vraag van Pino betreft,is het zo dat ik met picbined werk ,en hier alle keys mee kan inbrengen.Deze vind je met handleiding bij Duwgati.

***ongewenste_url***

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...