TheLastHero Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Sinds gisteren is mijn kaart niet meer geldig, ben ik de eerste die geen update meer krijgt of zijn er meer. Wat kan ik hier aan doen. Dit is voor het eerst dat het niet meer werkt, hiervoor altijd prima gedaan. Overigens doet bijvoorbeeld radio538 het wel, deze is volgens mij ook gecodeerd toch? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 welke image ? welke emu ? welke kaart ? Meestal update via kanaal SBS 6 , comedy central. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2011 Maakt het uit welke image? Ik weet het namelijk niet en welke emu weet ik ook niet en het gaat om een canaldigitaal kaart. Hij heeft het altijd gedaan. Dus als ik opeens iets anders nodig heb wat zou dat dan zijn? Wat er wel staat bij info: Productnaam --> CubeRevo Micom versie --> 08.03.29 Boot versie --> Oct 24 2008-18:09:44 Progrgamma versie --> 0.0(R10513) PCB versie VH Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2011 Overigens lukt het ook niet meer om via de website van canaldigitaal de kaarten te resetten. Via geen enkele media (iphone, eigen netwerk en netwerk op het werk) Hij blijft in een zandloper staan, maar er gebeurt verder niets. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2011 Niemand last van? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2011 Ben langs de lokale sat dealer gegaan en deze heeft de kaart voor me ge-update. Jammer dat niemand hier kon helpen. Wat is de laatste goede, stabiele image voor de IPBOX? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trinity1 Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Jawel, Ik heb hier ook last van. Ik heb niets veranderd aan de box [dus geen ander image] en alles op zwart bij de laatste kaart update. In een andere ontvanger gestopt en binnen 5 was er weer licht. Je bent dus niet de enige met dit "fenomeen". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GNcontrol Geplaatst: 13 april 2011 Delen Geplaatst: 13 april 2011 Zoals Bellejt al eerder aanhaalt maakt het veel uit hoe jouw configuratie is. - Zit je smartcard in een CI module of in interne cardreader ? - Welke image gebruik je ? - Welke emu gebruik je ? Zonder deze info kan niemand je een fatsoenlijk antwoord geven..... De IPbox is een Linux ontvanger die je (net als een PC) zelf op verschillende manieren kan optuigen. Het is geen standaard box met standaard software, dus is er ook geen standaard antwoord op je vraag. Ik denk dat je er toch mee aan de slag moet, want de kans is aanwezig dat je binnen een paar weken weer zonder update zit... Groet, GNcontrol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2011 Citaat: - Zit je smartcard in een CI module of in interne cardreader ? De smartcard zit direct in de IPBOX Citaat: - Welke image gebruik je ? Dat weet ik niet, het is 2 jaar geleden dat ik voor het laatst een image heb moeten ophalen. Citaat: - Welke emu gebruik je ? Weet ik ook niet, volgens mij nooit iets mee gedaan. Citaat: Ik denk dat je er toch mee aan de slag moet, want de kans is aanwezig dat je binnen een paar weken weer zonder update zit... Vandaar de vraag wat is momenteel een stabiele image? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 14 april 2011 Delen Geplaatst: 14 april 2011 PGI 0.7.3 is stabiel en heb je dual decoding met je kaart (als je 2 tuners hebt) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
goofy17 Geplaatst: 22 april 2011 Delen Geplaatst: 22 april 2011 Ook bij mij geen update met PKT 0.73, newcs en mgcamd + CD kaart ondersteboven in onderste kaartlezer........ Er zit ook nog een CI kaartje in (matrix reborn) maar deze wordt al helemaal niet herkend... Wat lijkt de beste oplossing? Heb ik diverse images inclusief cardsharing en softkeys geprobeerd, maar dat blijft voor mij tobben met uitval/ freezes etc. Nu heb ik een keurig abonnement bij CD (met HD kanalen) en wil geen getob.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2011 Ja hoor het is weer zover geen update doorgekregen. Weet nu helemaal niet meer wat ik kan doen, dan alleen langs de plaatselijke satboer elke keer gaan. Dit is niet echt handig zeker niet op een dag zoals vandaag dat hij is gesloten. Zijn er nog andere manieren om een update te doen? Via de PC? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 18 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2011 Net een andere image er op gezet een vodka van 30 mei 2011 maar er gebeurt nog steeds helemaal niets. Iemand??? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheLastHero Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Niemand, een IPBOX hier met dezelfde problemen? Vertel me dan hoe je de kaart update hebt gedaan? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niels Wagenaar Geplaatst: 19 juni 2011 Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Volgens mij werkt OSCam met de IPBox serie uitstekend. Overigens wil je kaart niet updaten omdat hij uit de pas loopt, dus je zal een activatiepuls moeten aanvragen via de website van Canal Digitaal. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen