plex Geplaatst: 19 juni 2011 Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Hallo , bij mij na de vakantie ook geen update meer. Ik gebruik oscam en bmt kraken. Ook het heractiveren bij candig lijkt niet het gewenste resultaat te geven. Hier zijn mijn entitlement: ->type: SECA, caid: 0100, serial: 571298727, card: Canal+ NL v10.0 [seca-reader] provider: 1, valid: 0, name: MANAGMENT, expiry date: 2011/06/12 [seca-reader] provider: 2, valid: 1, name: CANALDIGITAAL, expiry date: 2011/07/30 [seca-reader] SA: 0028555A providers: 2 (0000,006A) [seca-reader] parental locked [seca-reader] no PBM for provider 1 [seca-reader] PBM for provider 2: E100000000000000 De management is expired. Iemand een idee?? gr Plex Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dessie Geplaatst: 22 juni 2011 Delen Geplaatst: 22 juni 2011 Ik gebruik PKT 9.9 in combinatie met mgcamd. De update komt hier gewoon binnen. Ik moest recent een heractivatie uitvoeren aangezien ik 6 maanden geen tv via sat heb gekeken. Deze update kwam binnen enkele minuten binnen. Overigens worden die expiry date's afzonderlijk ge-update dus die management kan op een later tijdstip ge-update worden. Het wordt volgens mij wel redelijk snel achter elkaar gewijzigd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen