dutchandrew Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 hijackthis kun je ook nog proberen om je pc op te schonen.
Greatone Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 @ Sjattuh: Ik heb inderdaad internet van Telfort. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Merkedesch, evenwel is het deels onmogelijk om echt alles te verwijderen dat zich genesteld heeft in mappen die ook de beheerder van de pC niet mag inzien, aanpassen of wissen er is een leuke live-usb installatie van Opensuse 11.4 met welke je echt aan alle mappen en bestanden kunt komen zonder je originele installatie te corrumperen. de hybernation de opgeslagen virtuele gegevens en swapfile de system volume information de registry zelfs kun je allemaal bewerken en aanpassen met linux die het windows bestandssysteem gewoon opent. ciao Second Life Mungo Parker
Sjattuh Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: Greatone @ Sjattuh: Ik heb inderdaad internet van Telfort. Dan laten we het er maar op houden dat ik mijn Fritz niet goed heb ingesteld voor deze test van Telfort. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: dutchandrew hijackthis kun je ook nog proberen om je pc op te schonen. Dan moet je wel wat meer verstand van het opschonen van het register hebben en niet zomaar wat doen. Er is een goed Nederlandstalig Hijackthis forum waar je goed geholpen wordt bij problemen.
jimny Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: jeevanhoof Hoi, ik zou nu de pc opstarten in veilige modes en dan systeem herstel uitvoeren naar een datum dat er nog niets mis was met je pc. mvg Een pc die besmet is en dan via de beveiligde modus opstarten en daarna een systeemherstel laten doen helpt niets omdat je pc dan toch al besmet is en deze besmetting ook na een systeemherstel achterblijft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen