Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 wat ik toch met die laptop aan 't sjouwen ben 't Zou pas écht een tafereel zijn als je met een desktop de straat op gegaan was
iemand Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Klees alleen niet of het nu echt draadloos was en dat ie niet vergeten is de utp-kabel los te nemen gr. Erik
Gerard 76 Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 Wifi bereik is hier prima. Op alle mogelijke plaatsen waar we met de laptop kunnen zitten werkt het goed. Modem staat hier in de hoek van de kamer op 't laminaat,naast 't TV meubel. Ik woon in een tussenwoning,en de achtertuin is maar 10 meter, dus de maximale afstand tussen laptop en modem is ~18 meter. En ja,eigenlijk kan ik pas oordelen na een paar weken natuurlijk, maar de 1e indruk is iig prima.
jack84 Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Of je koopt een fritsbox dan heb je alles in een Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 de maximale afstand tussen laptop en modem is ~18 meter. Dat zou je waarschijnlijk nooit halen met het eerder besproken modem, die je nu hebt is beter qua bereik.
Gerard 76 Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 idd,zelfs op het schoolplein tegenover werkt 't nog feilloos. kids spelen,en pap op sat4all mooi weer erbij
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Dat gaat hier niet op, wegens gebrek aan een schoolplein hahaha...
chellohacker Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Vanwege een laptop wil ik graag draadloos internet in huis, maar dan alleen voor de laptop,de rest blijft bedraad. Zo is het nu,en zowil ik het graag houden. Nu moet ik daarvoor een andere modem hebben. Momenteel heb ik een standaard bedrade Zyxel met daarachter een 8-poorts switch waar alle dreamboxen,PC,PS3,Wii,PC enz aan zitten. Kan ik 't beste via Telfort een draadloze kiezen of is 't net zo handig om er zelf één uit te zoeken? Bij Telfort krijg ik onderstaande modem voor 74 euro (incl. 15 euro verzendkosten ) Waarom niet een Access Point zoals bijv de LInksys WAP54G Die sluit je gewoon aan op je switch, configureren, en klaar. btw... Heeft 2 antennes die draaibaar zijn, heb hem zelf, helaas weet ik niet meer of per antenne zenden/ontvangen is intestellen, heb een keertje een stomme software update gedaan, maar dat kan ook de WRT54G geweest zijn...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen