Ga naar inhoud

Zomaar een contractsverlenging... omdat het kan...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist werd ik gebeld door iemand van Canal Digitaal met de meest opmerkelijke vraag tot nu toe...

"Mogen wij u contract verlengen tot en met april volgend jaar?"

Natuurlijk ga je dan vragen wat de reden is.. nou... dan lopen alle contracten van alle abonnees gelijk werd er gezegd...

Toen was het heel lang stil, omdat ik echt iets van crazycrazy

Wat is dit nu weer...

Geen aanbieding, gewoon ff 4 maandjes verlengen, omdat het kan.

Daar komt bij dat mijn contract liep tot en met 31/12/2010, maar door een tijdelijke aanbieding van Eredivisie Live voor 3 maand werd het gezet op 31/12/2011. Ik heb een bevestiging per mail dat de datum weer teruggezet zou worden naar 31/12/2010. Is niet gebeurd.

Dan krijg je nu de vraag om te verlengen tot april 2012.

Willen ze zeker zijn van inkomsten???

Ik had nog een vraag uitstaan over mijn abonnement, die legde ik daarvoor, wetende dat ik zeer kansloos bezig was. Werd het stil aan de andere kant.

Wilt u nu verlengen of niet? (werd zo niet gezegd, maar zo kwam het wel over).

Blijkbaar werd er niet geluisterd naar wat ik te vertellen had, maar puur voor het verlengen... Zeer jammer dit...

Ik blijf toch wel kijken en heb er mee ingestemd, maar de manier waarop vind ik ronduit ... raar crazy

Zijn anderen ook op deze uiterst rare manier benaderd door Canal Digitaal?

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Ik word al lange tijd regelmatig gebelt door canaldigitaal, dan weer eens over HD, dan weer eens over sport, dan weer over filmkanalen en het gaat maar door.

Ik luister de praatjes rustig aan en zeg dat ik niet geinteresseerd ben: we zijn tevreden met wat we hebben.

En dat herhaal ik dan zonodig tot in het oneindige.

Het eindigd altijd met dat ik tot besluit zeg: bedankt voor uw bel en als ik iets anders wil geef ik het zelf wel aan.

MAW: als die club belt bellen ze nooit voor jouw voordeel maar altijd voor hun eigen winst. Al lijkt het nog zo interessant het kost je uiteindelijk extra geld per maand.

Geplaatst:
Origineel bericht van: GHP
Natuurlijk ga je dan vragen wat de reden is.. nou... dan lopen alle contracten van alle abonnees gelijk werd er gezegd...

Aangezien alle contracten per maand opzegbaar zijn - behalve voor diegene(n) die een aanbieding hebben
geaccepteerd voor b.v. een HD ontvanger voor weinig (of niets) - is dat natuurlijk een heel groot kul verhaal.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Ik heb gisteravond direct een klacht gestuurd dat ik het niet eens was met deze manier van contractverlenging.

Vanochtend voor 8 uur had ik al een antwoord dat het teruggezet wordt maandelijks opzegging en hun excuses hoe ik benaderd was.

Alles is netjes afgehandeld en Canal Digitaal heeft zeer snel gehandeld.

Ik blijf wel van mening dat de warme acquisitie van Canal Digitaal behoorlijk verbeterd kan worden:

- Een degelijke training van de call center medewerkers;

- Kennis van de abonnementen.

- Hoe benader je klanten;

- Proberen in te leven in klanten.

Ik kan nog wel even doorgaan en ik hoop dat Canal Digitaal hier lering uit trekt.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Het blijft vervelend, dat contract verlengen voor weer een jaar, als je een nieuw pakket er bij neemt.

Ik heb nu basisHD en Film1, als ik nu overstap naat het familiepakket, zit ik meteen weer een jaar aan dat film1 vast.

Een schot in eigen voet zou ik zeggen van CD, deze praktijken

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen