Puch Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Origineel bericht van: michaelangelo Dus ik ben wel genoodzaakt om een monitor te kopen? Je hoeft geen scherm te kopen, je kan die linux pc perfect beheren van op een andere pc. vnc is één van de mogelijkheden. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
grunnsat Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Ik neem aan dat die prachtige programmaatjes pas werken nadat Linux geïnstalleerd is? Je zult het eerst moeten instaleren, en daar heb je wel en monitor voor nodig lijkt mij.
Sjattuh Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: grunnsat Ik neem aan dat die prachtige programmaatjes pas werken nadat Linux geïnstalleerd is? Je zult het eerst moeten instaleren, en daar heb je wel en monitor voor nodig lijkt mij. Ja dat dacht ik ook, maar dit kun je natuurlijk altijd wel even lenen lijkt mij. Daarnaast, koop e.o.a. 2e hands ding voor een paar tientjes... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen