Boksie Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm
destroyer2usa Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Origineel bericht van: Boksie ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm Bedoel je moet oudere uitzendigen dat je balken links en rechts hebt? Dat moet ook...is 4:3...a/v instellingen zetten op: alleen schalen.
LINKEY Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Origineel bericht van: Boksie ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm De uitzending word al 16/9 uitgezonden. Dus je denkt dat het beeld niet volledig is maar de zwarte balken links en rechts is bij de uitzending toegevoegd. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Boksie Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Geplaatst: 14 april 2011 hallo, ik wil je wel geloven, maaaar op mijn Dreambox is het beeld wel scherm vullend... dus kan het naar mijn idee niet aan de uitzending liggen
Cobus R Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Bij de ET kun je hetzelfde instellen als van de dream (Enigma2)dus is het een instelling volgens mij. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast 1664 Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 En hoe is je dreambox aangesloten? Ook HDMI of scart?
Boksie Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Geplaatst: 14 april 2011 de Dreambox met scart en de ET met HDMI
LINKEY Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Origineel bericht van: Boksie de Dreambox met scart en de ET met HDMI Kijk je wel op hetzelfde kanaal, SD en HD kanaen zitten verschil in. Een HD kanaal met 3/4 uitzending maken ze via zwarte balken een 16/9 uitzending van. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Littlesat Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Misschien iets op PAN&SCAN staan in de videosetup? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast 1664 Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: Boksie de Dreambox met scart en de ET met HDMI Dan zit daar de oorzaak. Je TV is in staat om het analoge beeld zelf op te rekken en in te zoomen (auto-zoom), het digitale beeld niet. Er is een plugin die het beeld kan opschalen, maar i.h.a. werkt de "alleen schalen" instelling van Pli prima. Behalve uiteraard, zoals genoemd, 4:3 beelden die in een 16:9 uitzending verpakt zitten.
gemert3 Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: Boksie ik heb bij oudere uitzendingen geen volledig beeld. Wat ik ook probeer in te stellen op de ET9000 het beeld vervanderd niet. Ik heb hem met hdmi aangesloten op een Samsung LCD scherm Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een Dream 500HD en een ET9000, allebei dezelfde image(PLI) dezelfde AV instellingen, allebei HDMI aangesloten, maar de ET geeft bij 4:3 uitzendingen een klein beeld terwijl de 500HD een groot beeld geeft,rara: Let the good times roll.
Gast 1664 Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: gemert3 dezelfde AV instellingen Weet je dat wel heel zeker?, want dat lijkt gewoon een instelling te zijn. (panscan ipv schalen bij een 4:3 uitzending)
JBnl Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Nu je het zegt dat is mij ook opgevallen bij een DM500HD wel goed met PLI, en bij de ET9000 met pli niet. groeten,JBnl
gemert3 Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Origineel bericht van: 1664 Origineel bericht van: gemert3 dezelfde AV instellingen Weet je dat wel heel zeker?, want dat lijkt gewoon een instelling te zijn. (panscan ipv schalen bij een 4:3 uitzending) Heel zeker!! Let the good times roll.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen