Boksie Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 vrij regelmatig freeze mijn beeld en moet ik een zender wissel toepassen om het beeld weer vrij te krijgen. Ik gebruik openpli met de laatste versie..
Boksie Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Geplaatst: 13 april 2011 hallo, wat bedoel je met eigen kaart?? ( gebruik ccam)
JBnl Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Je gebruikt cccam maar heb je zelf ook een abbo op die zenders ? groeten,JBnl
destroyer2usa Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Origineel bericht van: JBnl Je gebruikt cccam maar heb je zelf ook een abbo op die zenders ? Juist...anders is het wellicht CC en dat mag hier niet worden besproken...
Boksie Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Geplaatst: 14 april 2011 hallo, ja ik heb een abo daarop. en ik heb ook wel beeld maar regelmatig bevroest het beeld en als ik dan naar een andere zender zap en weer terug is het weer zoals het hoort te zijn
JBnl Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Welke versie cccam gebruik je ? Probeer anders eens cccam 209. groeten,JBnl
Boksie Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 als ik die probeer te downloaden crasch mijn ET
destroyer2usa Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Origineel bericht van: Boksie als ik die probeer te downloaden crasch mijn ET werkt prima alhier. Anders manueel downloaden en installeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen