Ga naar inhoud


[Enigma2] status Interne Cardreader


mauspartyhouse

Aanbevolen berichten

 

Is hier inmiddels een oplossing voor binnen E2 ?

--> Indien 'Nee'

 

Ik neem aan dat het via een CAM module wel beeld te krijgen is.

Alleen -correct me if i'm wrong- dan valt de local card niet te delen in een lokale cccam omgeving ?

 

Hetgeen voor mij wel belangrijk is aangezien ik m'n Elite intern wil laten serveren.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat het niet meer werkt vind ik vreemd, omdat alles wat eerst niet werkt nu wel werkt!! Maar de interne Cardreader werkt ineens niet meer. Ik heb dan ook altijd begrepen wat werkt moet je zo laten !!

 

Nu zit ik hier met een box van 300 euro waar ik alleen fta mee kan kijken met enigma2 (een fta box van de lidl kost 75 euro)

 

Jammer dan maar de originale firmware !!

 

Want niet iedereen heeft een dreambox op zolder !!

 

 

Azbox Premium HD (RTI V1.0)

DB 500 (Pli)

Ipbox 910 HD (AAF Image)

Amiko Alien (AR Enigma2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast baksteen
Citaat:
Maar de interne Cardreader werkt ineens niet meer. Ik heb dan ook altijd begrepen wat werkt moet je zo laten !!

Nu zit ik hier met een box van 300 euro waar ik alleen fta mee kan kijken met enigma2 (een fta box van de lidl kost 75 euro)


Ik kan je verzekeren dat bijna niemand hier een kaart in de box heeft zitten maar wel alles kan zien ;-) probeer dat maar eens met een box van de Lidl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent natuurlijk niet verplicht om de hobby software op je AZbox te installeren. De officiële software werkt zoals jij het wil, dus dat zal geen probleen hoeven zijn toch?

Een dreambox heb je tegenwoordig trouwens al voor minder dan 75€. Dat kan je natuurlijk ook doen. smile

 

Ik denk dat de makers van E2 goed werk leveren. Wij willen natuurlijk altijd dat het wat sneller gaat enz.

Leuk hè zo'n hobby. Niet zeuren dus, maar genieten!

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: baksteen
Ik kan je verzekeren dat bijna niemand hier een kaart in de box heeft zitten maar wel alles kan zien ;-) probeer dat maar eens met een box van de Lidl


@baksteen : Ik denk dat dat nog wel eens mee (tegen) kan vallen. Ik denk dat een meerderheid gewoon de CD kaart in de Azbox heeft zitten. Maar ja, zo'n opmerking blijft giswerk.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor de info.

 

het komt dus op neer dat ik een extra dreambox moet aanschaffen voor 75, euro terwijl er een werkende interne kaart-reader in mijn Azbox zit.

 

Maar mauspartyhouse de interne kaart-reader werkt gewoon op Enigma2 (RC4)

 

Dus mij ging het dan ook om waarom werkt deze niet meer in rc6, enz.

Ja de kernel is van structuur veranderd. Maar ripper heeft vast nog de source van RC4 !!

 

En mauspartyhouse als je toch geen kaart in je azbox hebt waarom ben je dan dit onderwerp gestart ???

Azbox Premium HD (RTI V1.0)

DB 500 (Pli)

Ipbox 910 HD (AAF Image)

Amiko Alien (AR Enigma2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...