Ga naar inhoud


Wie kan mij helpen?


Pvanwell

Aanbevolen berichten

Bij het patchen van de Nokia 9302s is er iets misgegaan. Nu heb ik van Ozzie al hulpfiles gekregen, waar ik dolblij mee ben. Maar nu heb ik een "Serverprogramma LDR 604 v2." nodig om een van deze hulpfiles te gebruiken. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden op Internet. Wie, o wie?

 

Pvanwell

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Ome Merde,

 

Bedankt voor je snelle reactie. De site die jij me hebt gegeven had ik al gekregen van Ozzie, maar helaas op deze site kan je alleen maar de zip 9302_16 downloaden, maar niet de bewuste LDR 604 v2.0. Ik ben op dit gebied nog maar een leek, misschien doe ik wel iets fout.

 

Groetjes

Pvanwell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die bewuste file toch maar downloaden. Daar dit een ingepakt programma is. Kun je dit uitpakken met een programma zoals Winzip (dit staat overal op het net). Vervolgens zal dit programma de bestanden die in dit zip pakket zitten uitpakken naar een directory die je zelf kunt aangeven. En viola daar zal het door jouw gevraagde bestand verschijnen. Winzip moet je wel bewaren. Want zowat alles wat je download zit in zip bestanden verpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De download opnieuw geinstalleerd en inderdaad daar kwam het op het scherm. Nagegaan wat er fout was gegaan met de download, die ik van Ozzie had gekregen via een e-mail. Blijkt dat er in die download iets mis is gegaan, want daar stond de Ldr 604 V2.0 niet bij. Zeker iets misgegaan via de e-mail. Maar nu kan ik gelukkig aan het werk. Oom Merde, bedankt voor je inzet.\

 

Groetjes

Pvanwell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...