satencom Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Ik hoorde vanochtend vroeg een vreemd geluid, het leek wel een stofzuiger, ik dacht het hout van zelf weer op ,het duurde even, ik dacht ik moet toch maar even kijken, stond er een grote pop in de tuin. Er wat vrienden en kennissen die hadden het even geregeld. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Gefeliciteerd! Het eerste wat ik zou doen, is die 'gast' zijn biertje confisqeren
Gast SatMann Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 gelukkige b-day. en ja je vrienden vinden op een gezegende leeftijd van 50 jaar dat je een pop verdient zeker toch een attent gebaar.
Sjattuh Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Denk je: "Zo, mijn 50e, heb ik wel een keertje verdiend om uit te slapen!". Heb je dit weer... Fijne verjaardag! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Greatone Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Gefeliciteerd!! En moge er nog vele goede en gezonde jaren volgen!! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Beheerder Michel Geplaatst: 14 april 2011 Beheerder Geplaatst: 14 april 2011 Gefeliciteerd knul, ehh. ouwe man Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Stefaand Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Leuk hoor dat je zo verrast wordt door je buren en vrienden. ik moet nog een 300 tal dagen wachten en dan ben ik ook 50 :-) 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
Zilverster Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 @satencom, Dat is raar wakker worden . Van Harte en welkom bij de club ............ Wens je voor de rest van de dag en avond nog veel gezelligheid toe, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Tonskidutch Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Van Harte gefiliciteerd met de vijftigste verjaardag fijn feest. ciao Tonskidutch Pabadam Yonderboi
Johan45 Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Eindelijk volwassen. Gefeliciteerd met dit heuglijke feit. Vult u rustig aan !!!
clemens2 Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 proficiat natuurlijk. Je mag blij wezen dat ze je niet om 24 langs kwamen om het te vieren. Dit is bij ons gebruikelijk inclusief opruimen en je verjaardag zelf strak 3 dagen feest. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
djpetit Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Origineel bericht van: satencom Ik hoorde vanochtend vroeg een vreemd geluid, het leek wel een stofzuiger, ik dacht het hout van zelf weer op ,het duurde even, ik dacht ik moet toch maar even kijken, stond er een grote pop in de tuin. Er wat vrienden en kennissen die hadden het even geregeld. Gefeliciteerd.....(ouwe) hahahahahahahahahahahahahahahahah djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
looney2 Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 De club groeit...... proficiat!!!!!!! Ik had een (gelukkig) een klein abrahammetje. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
goto Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 gefeliciteerd en welkom bij ons gerenomeerde clubje ik mocht dit feestje 2 weken geleden meemaken en had 2 abrahams, eentje thuis en eentje op het werk. met 50 verandert er niets hoor alhoewel ik me wel alvast heb laten inschrijven voor een aanleunwoning compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen