Ga naar inhoud

iemand bekend met volgende televisies??

Aanbevolen berichten

Gast jhonathan
Geplaatst:

hallo allemaal,

zijn jullie bekend met 1 van de volgende televisies,

samsung UE-55C7000 of de panasonic TX-P50VT20E/A.

groeten jhonathan

Geplaatst:

Ik heb ze gezien, samsung is edge leds en de panasonic is plasma, beide 3d en prijs is ongeveer gelijk.

Ik denk dat de vt20 beter is dan de c7000.

Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat
De Panasonic is een uitloop model. De VT30 is het nieuwe model.

C7000 ook, de 2011 serie is de ''D''serie

De VT20 is iets beter dan de GT30 volgens enige en de prijs van die twee is bijna gelijk.
Geplaatst:
Origineel bericht van: hagar
De VT20 is iets beter dan de GT30 volgens enige en de prijs van die twee is bijna gelijk.

Het verschil tussen de GT en de VT series zit in het display bij mijn weten. Maar er bestaat een GT20 en een VT20, en ook een GT30 en een VT30.
Geplaatst:

Ik doel op

Origineel bericht van: grunnsat
De Panasonic is een uitloop model. De VT30 is het nieuwe model.

De VT20 van 2010 is beter dan de (pre top model) GT30 (2011) en kost bijna hetzelfde, de VT30 (2011) is beter maar is ook een stuk duurder.

De samsung C7000 en de panasonic VT20 zijn beide 2010 modelen en als ik tussen deze twee moet kiezen dan ga ik voor de VT20.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik denk dat de vt20 beter is dan de c7000 laugh inderdaad

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Je moet de Samsung wel nageven dat ie ultradun is en heel erg fraai.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ik heb je simpelweg niet vergeleken, dus dat weet ik niet. Qua specs ben ik overigens ook niet enorm veel-eisend geloof ik, ik zoek het meer in de prijs-kwaliteit-verhouding.

• 1 maand later...
  • Beheerder
Geplaatst:

Afgelopen zaterdag heb ik bij een van de grootste TV winkels van Nederland een aantal schermen uitgebreid met hetzelfde (eigen) beeldmateriaal kunnen vergelijken.

Ik heb gezien de:

LED: LG 55LW650S

LED: Samsung UE55D8000

LED: Philips 52PFL8605

LED: Philips 47PFL7606

Plasma: Samsung PS51D8000

Plasma: Panasonic P55VT30

Van alle TV's vond ik de Panasonic VT30 met afstand de mooiste en van alle 3D TV's met active shutter glasses ook het rustigste beeld geven.

De passieve 3D techniek van de LG 55LW650S en de Philips 47PFL7606 is weliswaar nog net iets rustiger op de ogen, maar ook minder scherp en minder sprankelend dan bij de panasonic.

Het lijkt alsof er een hele lichte waas over het beeld ligt.

De LG 55LW650S en de philips 46PFL7606 hebben bij zwart beeld geen 100% mooi egale zwartweergave en meer 'rotzooi' in donkere passages.

De Philips 52PFL8605 viel mij erg tegen. Zeker voor zijn prijs.

De samsung plasma PS51D8000 is mooi, maar duidelijk minder goed dan de panasonic.

De Samsung UE55D8000 LED verlichte TV is mooi, maar haalt het echt niet bij de plasma en heeft een forse prijs voor een Edge LED.

Het is dus de de 55" VT30 geworden en ik kan niet wachten tot hij geleverd wordt smile

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De fluctuerende brightness van de pana is anders een bekend probleem.

Er zijn daar al honderden forumpagina's over vol geschreven op AV forums. Dat zijn natuurlijk allemaal freaks die op zoek zijn naar het beste van het beste, en overal wel defecten zien, echter is er op youtube al te zien waar het over gaat.

Heb zelf de PS59D6910 staan en ben daar heel tevreden over.

Big Bisat +VU Solo 4K,DM800se +DM800 ,Samsung 65 KS9000, Samsung 59 6910 ,Samsung 40JU6440,Nuc6i5SYH,

PS4 1TB ,Samsung S7,Google Nexus 5x  , Google Nexus 7 

Geplaatst:

Een paar aanvullende opmerkingen:

• Het shutter principe kent duidelijk meer bijverschijnselen (zoals flikkeren etc.) als het passieve principe.
  • Sommige mensen zijn daar gevoelig voor (duizeligheid, misselijkheid etc.)
  • Voor een paar tientjes koop je een pak van 5 brillen voor een passieve TV. Daar koop je nog geen halve shutterbril voor.
  • Voor brildragers is een shutterbril nou niet bepaald het meest handige apparaat. Voor €9 koop je voor het passieve systeem zo'n zonnebrilclip die je op elke bril kunt zetten.

Zoals mijn TV handelaar opmerkte nadat hij beide systemen (Panasonic en LG) had vergeleken: Het beeld van de Panasonic mag dan iets beter zijn, maar de andere voordelen van het passieve systeem kunnen best eens de doorslag geven.

Geplaatst:

Ik heb de VT 20 gehad. Nu de Samsung D7000.

VT20 had wat dingetjes, maar na een paar keer contact met de pana helpdesk, totaal klaar met pana!

De D7000 geeft wel een heel scherp beeld, en komt qua kleuren toch wel aardig in de buurt van plasma.

Daarnaast, dat 3D is leuk... voor een keer. Ik heb nu zelfs 2d naar 3d conversie en wat denk je. Ik kijk werkelijk nooit 3d. Dat wordt (is) volgens mij de flop van het decennium. Misschien dat 3d zonder brilletjes een kans maakt, maar dat hoeft voor mij eigenlijk ook niet zo...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

• Beheerder
Geplaatst:

Daarom heb ik ook eigen beeldmateriaal meegenomen, waarvan ik weet hoe het er op mijn (ex) samsung uit ziet/zag.

Uiteraard heb ik ook zelf de afstandsbediening vastgehouden om door het menu en de instellingen heen te wandelen.

De TV's stonden daar niet in een demo stand, ook was er niet of nauwelijks aan de helderheid, contrast en kleurinstellingen gesleuteld. Over het algemeen denk ik dat ze zo uit de verpakking kwamen en alleen waren aangeschakeld.

Alle TV's hadden ook hun eigen Blu-Ray speler en niet zo'n waardeloos distributiesysteem.

Op Avsforums wordt 50" en 65" pana VT30 voor ISF calibratie op de belangrijkste punten als excellent en na calibreren als referentieklasse gewaardeerd.

Zie: http://www.avforums.com/review/Panasonic...sma-Review.html

en: http://www.avforums.com/review/Panasonic...sma-Review.html

Ik vond het van alle TV's die ik gezien heb iig veruit de mooiste met 2D én met 3D beeld.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen