grunnsat Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Nog even iets terzijde, Samsung verkoopt weinig tv's meer op dit moment, de markt is verzadigd hoorde ik op RTL-Z Dat geldt voor alle TV producenten, vandaar dat Philips zijn fabrieken sluit en zijn TV's gaat inkopen in China.
Sverige Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Destijds toen ik mijn TV kocht (iets meer dan 4 jaar geleden nu) kwam er ook een Panasonic als beste uit mijn vergelijkende onderzoek. enig probleem wat ik nu al een poos heb, is dat die Panasonic vaak niet van de eerste keer aangaat... maar dan gaat het rode ledje een paar keer knipperen en is het afgelopen... soms moet je wel 5x achter elkaar proberen om hem aan te krijgen. Ik moet zeggen dat ik dat wel een ontzettende afknapper vind... Tot nu toe gaat hij uiteindelijk altijd wel aan... maar zo hoort het niet in mijn ogen. Omdat de garantie al weer meer dan 2 jaar afgelopen is, heeft een reparatiedienst waarschijnlijk geen zin, omdat een nieuwe goedkoper zal zijn denk ik - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
HD_freak Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: Sverige ...... enig probleem wat ik nu al een poos heb, is dat die Panasonic vaak niet van de eerste keer aangaat... maar dan gaat het rode ledje een paar keer knipperen en is het afgelopen... soms moet je wel 5x achter elkaar proberen om hem aan te krijgen. ............... Ik had hetzelfde probleem, tot dat ik nieuwe batterijen in de AB deed... (oh ja ook ff de IR zender op de AB en de IR ontvanger op de TV schoongemaakt). Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Sverige Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik had hetzelfde probleem, tot dat ik nieuwe batterijen in de AB deed... (oh ja ook ff de IR zender op de AB en de IR ontvanger op de TV schoongemaakt). Volgens mij heeft het niets met de AB te maken... ik doe de tv 's avonds gewoon uit, met de aan/uit knop op de tv. Hij staat NOOIT in standby... Als ik hem de volgende avond weer aan wil doen heb ik het probleem... Soms gaat het een aatal dagen na elkaar goed... en dan weer niet. Je moet vaak wel 5 of 6x proberen voordat hij aan gaat. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Old Satterhand Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Volgens mij moet je om een pana aan te krijgen, net zo lang op de powerknop drukken tot ie aan gaat. Alle andere merken gaan meteen aan.
Gerard 76 Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ligt echt niet aan de AB denk ik. Is het geen defect relais,of zoiets? Hier nu de 2e pana,en als ie aan gaat via de knop dan klikt er iets in de TV een paar keer kort na elkaar. Het lichtje knippert een paar keer kort,en dan is ie aan.
Sverige Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Als hij aangaat hoor je inderdaad iets klikken... maar dat hoor je ook als hij niet aangaat. Aan het geluid kan ik echter al wel opmaken of hij het al dan niet zal doen. Het klikje is stiller als hij het niet doet... Vlak na het klikje (als hij het wel doet) zie je de achtergrond verlichting aangaan... en dan is alles ok. Waarschijnlijk dus inderdaad een relais oid. Mijn kennis van electronica is echter niet goed genoeg om hem open te schroeven en aan de slag te gaan met de soldeerbout. De tv is al een hele poos uit garantie... dus iemand er naar laten kijken zal waarschijnlijk meer geld kosten dan tzt een nieuwe kopen... Ik ben wel ontzettend tevreden over de beeldkwaliteit, maar ik denk niet dat ik nog een pana koop... maar een goedkopere... Deze kostte destijds in Duitsland 1199 euro... wat wel een fors bedrag was/is. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gerard 76 Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Een goede plasma hoeft zeker niet duur te zijn hoor. Wat zou je kwijt zijn voor een reparatie? dik 100 euro? 150 euro? Is je dat die TV niet waard? Jij hebt denk ik gewoon domme pech.
columbo Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 (aangepast) Het probleem zal wel te maken hebben met een of meerdere elco's in de voeding .hoeft op zig niet duur te zijn,als je er maar niet te lang mee wacht ivm evt gevolg schade. als je in de buurt van Nijmegen komt wil ik hem wel een keer voor je nakijken. 14 oktober 2011 aangepast door columbo
Sverige Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Het probleem zal wel te maken hebben met een of meerdere elco's in de voeding .hoeft op zig niet duur te zijn,als je er maar niet te lang mee wacht ivm evt gevolg schade. als je in de buurt van Nijmegen komt wil ik hem wel een keer voor je nakijken. Alvast bedankt voor je aanbod, Columbo!! Ik vertrek morgen echter eerst richting Zweden, en dan naar Noorwegen en Denemarken... Ik blijf ca 1 maand weg. Nijmegen is niet echt in de buurt (woon in Zeeland), maar ik hou je aanbod graag even vast. Hartelijk dank! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen