Gast georgiosolos Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Ik heb geen kabelaansluiting, woon op het platteland. Als iemand mij een DVB-C USB stick tipt die goede linux drivers heeft, dan maak ik mij wel sterk om deze te laten opnemen in Black-hole.
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Origineel bericht van: dennisnlk Zijn er al DVB-C usb stick die ondersteunt worden? een heel vervelende vraag wegens enkele uitingen mijnerzijds inzake images daar ik graag een ieder het voordeel van de twijfel geef het is echter bekend dat de Sundtek DVB-C/T stick het prima doet in je VU+ ZELFS met het origineel 5.7 image zonder geavanceerd gedoe! enkel niemand van de alternatieve imagebakkers wil die merknaam en type usb in z'n werkende usb-stick samenvatting opnemen als het echt gaat over alternatieve images, behalve... de makers van het origineel en vti nu kan iemand komen klagen en zeggen dat die sundtek wel verrekte DUUR is in aanschaf. ja dat mag. ciao Second Life Mungo Parker
Miro Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Nieuwe skins voor BH images VUduo/solo/uno Black & White VU+Uno edition skins
drz Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Mooie skin hoor!! ....en die van de box ook! :D "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Miro Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Nieuwe VU+Uno serie skins online op image server voor alle BH images .(De combinatie van blauw, wit en zwart 4 skins)
Neptunus Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Ik werd afgeleid door de dame in het rode jurkje! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Ik werd juist afgeleid door die hinderlijke rechthoekige vakken in het beeld
Con Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Origineel bericht van: Miro Voor Pedro Ik moet wel zeggen dat het een bloedscherp plaatje is, los van het vrouwelijk (wel of niet) schoon. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen