Gast m113 Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Hallo, ik heb een strong srt 4355 met schotel, en een module van zetacam zonder kaart. deze dus http://www.antes.com.tr/images/zetacam_yellow.jpg nu is me vraag of ik hiermee voetbalkanalen kan ontvangen. denk bijv. aan eredivisie live. andere kanalen mogen ook als ze maar nederlands zijn of met nederlandse ondertiteling
Tonskidutch Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 hoe oud ist die strong wel niet...? daarmee kun je evenwel nog FTA (vrij ontvangbare zenders zien) daarmee kun je geen HD en/of dvb-s2 zenders zien en over die zeta cam heb ik het niet eens. aanrader zoek een nieuwe receiver met HD + dvb-s2 compatibele tuner nederlandse zenders zijn allemaal aan verhuizen naar die nieuwe norm dus gooi die strong uit 2001 maar uit het raam (die verhuizing is al jaren voorgeprogrammeerd en bekend alsmede al maanden in gang) ciao Say Your Prayers Anoushka Shankar
satencom Geplaatst: 14 april 2011 Geplaatst: 14 april 2011 Voor de meeste sportzenders heb je een hd ontvanger nodig en een smart kaart van canaldigitaal of tv vlaanderen nodig , en met een abonnement op het Entertainment pakket Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
paardengek Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Dat heeft geheel niets te maken met sateliet ontvangst. Tv via internet is dat. En dat het legaal is, betwijfel ik ten zeerste. Zie canaldigitaal.nl wat de prijzen zijn van de abonnementen van ontvangen via een schotel. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen