mmeu Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Hallo, Ik overweeg de aanschaf van een ET9000. Is multiboot mogelijk met de et9000? Dat kon met de dream met flashwizard pro en is wel makkelijk als je een image wilt testen of bekijken. -- Groet, mmeu
Cobus R Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Volgens mij is er een aangepaste versie van meoboot (dat is multiboot) maar zelf raad ik het af De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
mmeu Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Thanx Cobus, Waarom raad je het af? @All Heeft iemand hier ervaring mee? -- Groet, mmeu
mmeu Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 Zo, ff de et9000 klaar gemaakt met de laatste bootloadere en pli Jammer dat er geen webinterface meer in zit. Maar dat wordt vast wel opgelost :-) De vragen: Is er inmiddels al een goede multiboot voor deze pli? Kan daar ff nix over vinden. Of zal ik dan naar een egami image moeten? Daar zit die in nameleijk. -- Groet, mmeu
metoo Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 web interface (old) installeren, menu/applicaties/groene knop ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Cobus R Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 egami erop en je hebt multiboot (ik raad multiboot wel af) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Obi Wan Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 als je andere images wilt testen, raad ik je gewoon aan om dat in de flash te doen. Dit is ook omdat image makers alles testen vanuit de flash dus multiboot perikelen worden niet ondersteund. Daarnaast, zoveel images zijn er niet voor de et9000 en volgens mij (de originele image, CT support image, VXI ofzo en openpli) zijn ze allemaal gebaseerd op de openpli sources. Dus ik zou gewoon bij de bron blijven en openpli gebruiken Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen